تولیت امام زاده سلیمان، خاطرنشان کرد: اگر کسی که با این منطقه آشنا نباشد به زیارت امام زاده سلیمان بیاید خطر رفت و آمد قطارها او را تهدید می کند بنده با استاندارهای مختلف، نمایندگان و مدیران راه آهن دیدار داشته ام، اما هنوز جوابی را دریافت نکرده ایم.

مسوولان راه آهن در خواب غفت یا سهل انگاری/ ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان در گرو تدبیری مسئولانه

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید مهدی حسینی در گفت و گو با گلستان ما، اظهار کرد: به همت اداره کل اوقاف این امام زاده بازسازی شد و آب، برق، گاز و امکانات دیگر به این امام زاده آمد و آسفالت نیز به این منطقه رسید تا افراد راحت تر به این مکان رفت و آمد داشته باشند.

تولیت امام زاده سلیمان، خاطرنشان کرد: اگر کسی که با این منطقه آشنا نباشد به زیارت امام زاده سلیمان بیاید خطر رفت و آمد قطارها او را تهدید می کند بنده با استاندارهای مختلف دیدار داشه ام، نمایندگان را نامه داده ام با مدیران متعدد راه آهن دیدار داشته ام اما هنوز جوابی را دریافت نکرده ایم.

وی، افزود: ما اینجا یک راه بند می خواهیم در کنار این امام زاده یک کانکس که بتواند زائران را هدایت کند و از خطر رفت و آمد قطارها با خبر سازد اگر بشود یک زیر گذر هم زده شود که بسیار مناسب است بازارها را ما پیگیری کرده ایم تا اقتصاد پایدار برای روستاییان ایجاد شود اما به دلیل همین خطرها که ما را تهدید می کند.

حسینی، گفت: مناطق دیگر راه بند دارد اما نمی دانم چرا برای این منطقه راه بند نمی زنند شاید در روز ده یا دوازده بار تردد قطار داشته ایم و اتفاقات خطرناک زیادی از تصادف ماشین با قطار داشته ایم به همین جهت مصر هستیم برای حفظ سلامت زائران این راه بند زده شود.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار