در هفته بزرگداشت نهضت سوادآموزی؛

عبدالحکیم فیروزی گفت: نهضت سوادآموزی یک جریان فرهنگی است.

برگزاری بزرگترین همایش سوادآموزی در گلستان

 به گزارش گلستان24، عبدالحکیم فیروزی عصر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته نهضت سوادآموزی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گلستان برگزارشد، اظهار کرد: از پنجم تا ۱۱ دی ماه هفته بزرگداشت نهضت سوادآموزی نام گذاری شده است که برنامه های متنوعی در طول آن برنامه ریزی شده است.

وی افزود: امروز نخستین روز از هفته نهضت سوادآموزی به نام رسانه و نهضت نامگذاری شده که با نشست با اهالی رسانه برگزارشده است.

این مقام مسئول در ادامه  به اهمیت نهضت سواد آموزی درکشور اشاره  کرد و گفت:ما از سواد آموزان میخواهیم تا فراموش نکنند که متعلق به این مجموعه هستند و از پیشرفتهای خود و راههای موفقیت خود به ما گزارش بدهند تا دیگران هم بتوانند از تجربیات آنها استفاده کنند.

وی افزود: نهضت سواد آموزی در حال توسعه و گسترش است و این کار نیازمند راهنمایی و همکاری مسئولین نیز میباشد.

فیروزی  به علت بی سوادی اشاره کرد و گفت:بخشی از علت اصلی بی سوادی خود بیسوادان هستند که از فرصت ایجاد شده استقبال نمیکنند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:تصمیم نهضت سواد آموزی گلستان براین است که بیسوادان را ثبت نام کند و این سازمان آمادگی خود را برای امسال تا 15 دی ماه اعلام میدارد و امیداوریم استقبال خوبی صورت بگیرد.

وی با بیان هدف نهضت سواد آموزی در بزرگسالان اذعان کرد: سواد آموزی  یک جریان فرهنگی است و استمرار آن اهمیت دارد.

معاون نهضت سواد آموزی گلستان گفت:اگر بخواهیم نهضت سواد آموزی را یک جریان فرهنگی  قلمداد کنیم انتخابات یکی از مصادیق فرهنگ ماست و از فراد سواد آموز میخواهیم که در این زمینه مشارکت همه جانبه داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد:دعوت به حضور حداکثری در انتخابات شعار ماست زیرا منتخبین تصمیم گیران آینده ما هستند.

این  مسئول استانی  از برگزاری  دو برنامه دیگر که یکی همایش استانی را در سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی دردوشنبه هفتم دی ماه و دیگری دیدار با خانواده شهدا در پنچشنبه است، خبرداد و گفت: همایش در روز دو شنبه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه در کانون طه‎ با حضور نماینده ولی فقیه استان گلستان و مسئولان استانی با تجلیل از چهره های برتر سوادآموزی و فعالان این عرصه برگزار می شود و کتابت ۵ جلد قرآن کریم  در روز چهارشنبه با همکاری ۵ سوادآموز از هر شهرستان به مرکزیت گرگان و گنبد کاووس انجام و  به حرم امام رضا(ع)،  امام علی (ع)،  امام حسین(ع)، مرقد امام (ره) و دفتر مقام معظم رهبری اهدا خواهد شد و در روز پنجشنبه که با عنوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام گذاری شده است، دیدار با  خانواده معزز شهدا  فرهنگی، عطرافشانی مزار شهدای فرهنگی با اهداف و آرمان‎های شهدا و امام راحل تجدید پیمان خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: با هدف دفاع از سنگر ولایت کارکنان و مدیران نهضت سوادآموزی در روز جمعه در نماز جمعه به سخنرانی و ارئه گزارش از تریبون نماز جمعه خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار