با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

250 تشکل جوانان رضوی استان گلستان با صدور بیانیه‌ای اقدام عامل توهین به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) را محکوم کردند.

محکومیت اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) از سوی 250 تشکل شبکه جوانان رضوی استان گلستان

به گزارش گلستان24، در پی اهانت و هتاکی به ساحت مقدس امام رضا(علیه‌السلام) در افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام، 250 تشکل شبکه جوانان رضوی استان گلستان با صدور بیانیه به این اقدام اعتراض کردند.

بیانیه

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِیمِ

إِنّٰا لِلّٰهِ وَ إِنّٰا إِلَیْهِ رٰاجِعُونَ

طبق اخبار واصله در چند روز اخیر فردی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در استان ایلام با قرائت به اصطلاح نامه ای سراسر توهین و جسارت ، به ساحت قدسی حضرت على بن موسى الرضا علیه السلام تعرض نموده و موجب جریحه دار شدن احساسات مؤمنین در استان ایلام و سراسر کشور شده است.

امام رضا علیه السلام جان مردم ایران زمین هستند و امروز شاهدیم که ساحت مقدس این امام رئوف اینگونه مورد تعرض فردی خبیث از اعوان مامون عباسی قرار گرفته است.

بر خود لازم می دانیم این مصیبت سنگین را به پیشگاه مقدس و قلب شکسته آقا و پیشوایمان حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالى فرجه الشریف و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری تسلیت عرض نماییم.

اگر قرار باشد امروز به بهانه ی انتخابات مقدسات ملت زیر پای خبائث منکوب شود ، فردا روزی هیچ اثری از اسلام باقی نخواهد ماند.

ما اعضای شبکه جوانان رضوی استان گلستان و 250 تشکل استانی این شبکه ، عمل مذبوحانه ای که توهین آشکار به ولی نعمتمان و فرمانده اصلی این شبکه مردمی هست را محکوم نموده و از مسئولین امر مصرانه میخواهیم تا فرد هتاک را به اشد مجازات محکوم نمایند تا دیگر کسی به خود جرات جسارت به پیشگاه ائمه مطهر را ندهد.

و به چنین افرادی نیز هشدار می دهیم که صبر جوانان و محبان اهل بیت(ع) حدی دارد و وای به حال هتاکان اگر روزی کاسه ی این صبر لبریز شود.

وَ سَیَعْلَمُ اَلَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار