مدیرکل ورزش و جوانان گلستان :آمادگی کامل برای حمایت از «قطران کاوه» دارم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تحسین عملکرد تیم بسکتبال «قطران کاوه» گرگان گفت: آمادگی کامل را برای حمایت از «قطران کاوه» دارم و در قبال این تیم احساس مسئولیت زیادی می‌کنم.

نگاه رئیس دانشگاه گلستان در حمایت از ورزش ستودنی است

به گزارش گلستان 24 ؛ بهمن طیبی در خصوص برگزاری جام روستا قهرمان در این استان اظهار کرد: جام روستا قهرمان امسال حتما برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استان گلستان در حوزه توسعه ورزش روستایی و نگاهی که به توسعه ورزش در روستا داشته جزء دو استانی بوده که به عنوان ارائه گزارش در وزارت ورزش انتخاب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیمی از مردم استان گلستان روستایی هستند و غالب قهرمانان ما روستایی هستند و از روستا رشد کردند و به این جایگاه ورزشی رسیدند نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش در روستا داریم.

طیبی بیان کرد: منتظر بودیم که پروژه ورزشی جام رمضان به اتمام برسد و بتوانیم در نزدیکترین فرصت شکل برگزاری جان روستا قهرمان را بررسی کنیم و ممکن است برگزاری آن با تغییرات فنی کوچک همراه باشد اما این مسابقات به طور قطع برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: زمان دقیق این مسابقات بعد از جلسه ستاد بررسی رویدادهای ورزشی استان مشخص خواهد شد و می‌خواهیم به بهترین نحو ممکن و در بهترین زمان ممکن برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره شرایط تیم‌های استان بخصوص تیم‌های والیبال و بسکتبال در رده‌های آقایان و بانوان برای حضور در فصل‌های پیش رو در لیگ‌های برتر، گفت: تیم بسکتبال بانوان با توجه به اینکه دوباره موافقت کرد که در لیگ حضور پیدا کند خوشبختانه اقدامات حضور این تیم در حال انجام است که در این بخش جا دارد که تشکر ویژه‌ای از رئیس دانشگاه گلستان داشته باشم.

طیبی گفت: قرار شد جلسه‌ای را با حضور اعضای تیم، مربیان و بازیکنان با حضور رئیس دانشگاه گلستان برگزار کنیم و تعامل‌ها بیشتر انجام شود و خوشبختانه رئیس دانشگاه گلستان احساس مسئولیتی را نسبت به ورزش برای خود قائل است که به واقع جای تقدیر دارد.

وی در خصوص تیم والیبال گنبدکاووس تاکید کرد: با توجه به اینکه این تیم در فصل گذشته در قعر جدول قرار گرفت و بایستی به یک رده پایین‌تر سقوط کند اما دو هفته گذشته جلسه‌ای را با آقای داورزنی در محل فدراسیون داشتم که قول شفاهی را از آقای داورزنی گرفتم که در لیگ برتر والیبال یک سهمیه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اسپانسرهای بومی هم موافقت کردند که امسال هم تیم‌داری کنند.

طیبی در خصوص تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: خوشبختانه بودجه این تیم در شورا تصویب شد و امیدواریم که زودتر کار را شروع کنند تا با همین مبلغی که هر چند کافی نیست بتوانند حضور آبرومندانه‌ای را داشته باشند.

وی در خصوص صعود تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال، تاکید کرد: هنوز صحبتی را با من نداشتند اما من آمادگی کامل را برای حمایت از این تیم دارم.

طیبی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم بومی است، نگاه بسیار خوبی پشت این تیم وجود دارد و این نگاه منطبق با نگاه بنده است زیرا باید شرایطی را فراهم کنیم که جوانان این استان خودشان را نشان بدهند که این اتفاق در تیم قطران کاوه گرگان افتاد و مسئولیتم در قبال این تیم زیاد است و هر کمکی که بتوانم با کمال میل برای این تیم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار