همگان منتظرند تا چهره جنجالی و پرحاشیه مدیریت شهری گرگان جایگاه ریاست بسکتبال گرگان را به متخصصین این حوزه همچون اسدالله کبیر ، حمیدرضا کلاسنگیانی و محمد مهدی ایزدپناه و ... بدهد.

استعفای "چراغعلی" از هیات بسکتبال گرگان / "طیبی" به بسکتبال گرگان سر و سامان می دهد

به گزارش گلستان 24،  بعد از سالها افول بسکتبال گرگان بنظر می رسد این روزها اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی پرطرفدار در شهر گرگان مرکز استان در حال وقوع است و به اعتقاد برخی استعفای رئیس هیات گرگان می تواند باعث تحول جدیدی در این باره بشود.

استعفای چراغعلی

بسکتبال گرگان و سوء استفاده از احساسات و هیجان زایدالوصف علاقه مندان فراوان این رشته ورزشی طی این سالها به عنوان ابزار صعود برخی افراد به عرصه مدیریت شهری به شمار می رفت جایی که هنوز هم برخی افراد حاضر نیستند علیرغم عملکرد ضعیف شان که باعث به قهقرا رفتن بسکتبال گرگان شده ، این کرسی را رها کنند .

البته رئیس هیات بسکتبال گرگان اعلام کرده که بعد از ماه رمضان استعفایش را تقدیم می کند اما هنوز این اتفاق برای بسکتبال گرگان نیفتاده و همگان منتظرند تا چهره جنجالی و پر حاشیه مدیریت شهری گرگان این جایگاه را به متخصصین این حوزه همچون اسدالله کبیر ، حمیدرضا کلاسنگیانی  و محمد مهدی ایزدپناه و ... بدهد .

البته چراغعلی دلیل استعفایش را برخی گلایه ها از اداره ورزش و جوانان عنوان کرده در حالیکه بهمن طیبی معتقد است این گلایه ها محلی از اعراب نداشته و به نوعی فرار به جلو برای عدم پاسخگویی به شکستها و ضعف های این حوزه است .

رئیس هیات بسکتبال گرگان گفته بود: پس از ماه مبارک رمضان و اتمام احداث زمین بسکتبال رو باز در پشت خانه بسکتبال استعفا خواهم داد ، در همین حال مدیر کل ورزش و جوانان در این خصوص گفت که منتظر قول‌های داده شده آقای چراغعلی هستیم و ماه مبارک رمضان هم تمام شده و منتظریم ایشان به قولشان عمل کنند.

طیبی قیمت زیاد اجاره سالن را بهانه رئیس بسکتبال گرگان می داند و معتقد است درآمد خانه بسکتبال چندین برابر مبلغ کارشناسی شده توسط کارشناس رسمی دادگستری است و چراغعلی کار درستی نمی کند که به مردم اطلاعات غلط می دهد و آنها را به اشتباه می اندازد .

طبق گمانه زنی ها چراغعلی در روزهای آتی استعفای خود را تقدیم می کند و به زودی انتخابات هیات بسکتبال گرگان برگزار می شود و تحول جدید در این عرصه بوجود می آید .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار