تولیت مسجد مقدس جمکران:

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: جشن نیمه شعبان،حرکتی جهانی و فراملی است از این رو باید خدمات به زائران را در سطح وسیعی ببینیم.

جشن نیمه شعبان،حرکتی جهانی و فراملی است

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین نیمه شعبان در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: جمهوری اسلامی متعلق به امام زمان(عج) است؛ همه باید خود را وقف خدمت به ولی عصر(عج) نمایند و خدمت به عاشقان و مشتاقان اش را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند. جشن نیمه شعبان نیز،حرکتی جهانی و فراملی است از این رو باید خدمات به زائران را در سطح وسیعی ببینیم.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رحیمیان اظهار کرد:مسجد مقدس جمکران در آمادگی کامل برای برگزاری جشن نیمه شعبان است البته ما انتظار داریم دولت نیز بودجه ای را در جهت توسعه خدمات در نظر بگیرد.

وی بیان کرد:همدلی و هم افزایی دستگاههای اجرایی سهم مهمی در توسعه خدمات داشته است و اگر این تعامل در همه امور باشد چه بسا مشکلات زیادی از میان خواهد رفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران یادآور شد:جلسات متعددی در جهت رفع موانع و مشکلات در مسیر حضور زائران برگزار و تصمیمات خوبی در ارتقای خدمات اتخاذ شد.

وی گفت:در سال‌های گذشته یک روند تکاملی در خدمات‌رسانی در مسجد مقدس جمکران شاهد بوده‌ایم که جای مباهات دارد و امیدواریم این خدمات افزایش یابد.

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد:ابعاد حضور مردم در شب نیمه شعبان بین‌المللی است و پیام مهمی را به مردم جهان می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: مردم خالصانه با عشق به امام زمان(عج) به این مسجد می‌آیند و امیدوارم که دستگاه‌های مختلف بتوانند گام‌های بیشتری را در این خدمت رسانی بردارند.

/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار