شهردار گرگان با بیان این که اپلیکیشن شهر-یار در راستای توسعه شهر هوشمند اجرا شده، گفت: با راه اندازی این اپلیکیشن سرعت رسیدگی به مشکلات مردم افزایش می یابد.

افزایش سرعت رسیدگی به مشکلات مردم با اپلیکیشن شهر- یار

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود در حاشیه مراسم رونمایی از اپلیکیشن شهر-یار و افتتاح دو مینی پارک و پارک آموزشی آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۴۰ پروژه مهم را برای چهلمین سالگرد انقلاب در نظر گرفتیم که به طور متمرکز توسط همکاران ما در حال پیگیری است.

وی افزود: پیاده راه النگدره و خرید ماشین برقی در فاز اول و دوم جاده سلامت انجام شده و ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری هم به ظرفیت ناوگان ما اضافه شد.

دادبود ادامه داد: در شهر گرگان فضای بازی برای کودکان کم داشتیم و به همین علت امروز دو فضای اختصاصی برای بازی کودکان را افتتاح کردیم.

وی با بیان این که تا پایان امسال هم تلاش می کنیم ۱۴ پارک بازی برای کودکان افتتاح کنیم، گفت: پارک آموزشی آتش‌نشانی هم امروز ویژه کودکان به بهره‌برداری رسید که با اجرای این طرح‌ها، شهرداری گرگان جزو شهرداری‌های پیشرو در موضوعات شهر دوستدار کودک است.

شهردار گرگان از تشکیل کارگروه ویژه شهر دوستدار کودک در گرگان خبر داد و تصریح کرد: احیاء بافت تاریخی گرگان، افتتاح المان میدان مادر و المان بسکتبال در دهه مبارک فجر امسال از دیگر برنامه های این دهه است.

آبشار صخره ای آماده افتتاح است

طبق گفته شهردار گرگان پارک محلی سعدآباد گرگان، نورپردازی موزیکال میدان گرگان‌پارس و طرح آبشار صخره ای در ناهارخوران هم آماده افتتاح است.

دادبود با بیان این که کلنگ‌زنی میدان قلعه‌خندان هم به زودی انجام می شود، گفت: ۶ پروژه ورزشی در دست اجرا داریم که احداث پیست موتورسواری، کلنگ زنی کارتینگ، زمین ورزشی شهرک شهریار، پارک تخصصی پارکور، مجتمع آب درمانی و راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه تندرستی از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: پارک مدرن بازی با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی در منطثه هزارپیچ گرگان احداث می‌شود. که این پارک در دو فاز اجرایی خواهد شد که فاز نخست توسط شهرداری و فاز دوم توسط سرمایه گذار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه کلنگ این طرح به زمین زده شود.

دادبود اظهار کرد: طرح بازآفرینی قلعه‌حسن یا همان سی‌متری تالار به قلعه حسن به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های سرمایه گذاری شهرداری پس از تصویب در کمیسیون ماده پنج امسال اجرایی می‌شود.

شهردار گرگان درباره اپلیکیشن شهر-یار هم گفت: این طرح در راستای توسعه شهر هوشمند در شهرداری اجرا شده و مردم مشکلات شهری را برای ما ارسال می‌کنند و دفتر رسیدگی به شکایات و مدیران مربوطه این شکایات و گزارش‌ها را رسیدگی می‌کنند.

افزایش سرعت رسیدگی به مشکلات شهروندان

همچنین رئیس شورای شهر گرگان هم به خبرنگار مهر گفت: در گذشته شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ مشکلاتشان را به صورت تلفنی اطلاع می دادند و رسیدگی به آن بروکراسی سنگینی داشت و شاید اجرای آن زمان‌بر می شد اما با راه اندازی اپلیکیشن «شهر - یار» این مشکلات برطرف خواهد شد.

علی اصغر یوسفی افزود: امیدواریم پیگیری جدی توسط مدیران و پرسنل شهرداری در خصوص مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در این اپلیکیشن صورت گیرد.

وی با اشاره به پروژه های ۴۰ گانه مهم شهرداری گرگان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شهردار برای هر پروژه مسئولانی را جهت پیگیری هر پروژه مشخص کرده و ما هم مسئولان پروژه ها را به جلسه شورا دعوت و در جریان اقدامات صورت گرفته قرار می گیریم.

یوسفی خاطرشنان کرد: این که شهرداری در حال حاضر صرفا تنها به حوزه عمرانی نگاه ویژه ندارد و به حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی هم ورود پیدا می کند،‌ بسیار ارزشمند است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار