انتظار کار سختی ست، صبر و مقاومت مثال زدنی می خواهد. آن هم انتظار کسی که از احوالش خبری در دست نیست. نمی دانی حتی چه زمانی می آید. خانواده های شهدا این انتظار را زیاد کشیده اند.

پنجشنبه های دلواپسی

به گزارش گلستان 24، انتظار کار سختی ست، صبر و مقاومت مثال زدنی می خواهد. آن هم انتظار کسی که از احوالش خبری در دست نیست. نمی دانی حتی چه زمانی می آید. خانواده های شهدا این انتظار را زیاد کشیده اند. اما انتظار زمانی سخت تر می شود که بدانی آن کسی که منتظر آمدنش هستی، بخاطر اعمال ناشایست توست که نمی آید.

بخاطر کوتاهیت در چشم انتظاری، در بندگی و هزار چیز دیگر. اما می گویند او جمع روزی می آید. به همین سبب است که هر هفته شب های جمعه دل های عاشقان در سراسر این گیتی پهناور رهسپار سرزمینی به نام قم می شود که مسجد جمکرانش شهره عالم گشته.

مهدی جان !

ما را به سبب کوتاهیمان ببخش و قدم بر چشمان شیعیان بگذار و چهره بنمای که جهانیان سخت نیازمند بودنت و حکومتت هستند.

امروز مظلومان در این کره خاکی صدایشان گوش فلک را کر کده است. کودکانی که با صدایی لرزان و گریان شهادتین خود را می خوانند و در انتظار موشکی هستند که تا ثانیه ای دیگر بر سرشان فرود می آید و تمام رویاهای کودکیشان را با خون می شوید.

این روزها استکبار جسارتش زیاد شده و شهر عمه تان زینب(س) را گلوله باران کرده است. برای ائمه کاریکاتور می کشد و به آیات قرآن توهین می کند. روسری از سر زنان می کشد و شکم مادران باردار را می درد.

مسلمانان دروغین سعی در تخریب چهره اسلام در میان مردمان عالم دارند و با پرچم اسلام سر می برند و تجارت آدم می کنند. اینها مذهب شان آمریکایی ست. شیعه های آمریکایی پسند.

آقای من! اینجا، این دنیا، بی تو صفا ندارد. کاش شود روزی که پرده گشایی و بیایی.../

 

ارسال نظر

آخرین اخبار