قابل‌ذکر است که بارداری در نوجوانان 100% قابل‌پیشگیری است. آمار نشان می‌دهد که چهارپنجم نوجوانان در آمریکا تجربه‌ی مقاربت جنسی قبل از بیست‌سالگی را داشته‌اند

شانزده تریلیون دلار خسارت، از تبعات سقط‌جنین

مارک اوزلان، یک لیبرال سابق، پژوهشی منتشر کرده که در آن فروپاشی اقتصاد جامعه‌ی آمریکا را به سبب سقط‌جنین شرح می‌دهد. وی در این مطلب اظهار کرد که 16 تریلیون دلار از درآمد دولت (تقریباً به‌اندازه‌ی قرض‌های ملی) به خاطر سقط‌جنین‌های پیاپی ازدست‌رفته است.

به گزارش گلستان 24 :اوزلان می‌گوید: بر طبق آمار جنبش‌های ضد سقط‌جنین تابه‌حال 55 میلیون نفر این عمل را مرتکب شدند؛ اما به نظر من این آمار کم شماری است، زیرا از سال 1973 که دادگاه عالی آمریکا سقط‌جنین را قانونی اعلام کرد، همه به اختیار خود حکم به زنده ماندن و یا نماندن فرزندان خود دادند و بدین‌صورت روند رشد جمعیت وابسته به نسلی بود که متولد شدن آن‌ها بستگی به تصمیم والدینشان داشت.

اگر اجازه بر تولد می‌دادند رشد جمعیت ادامه می‌یافت و اگرنه؛ متوقف می‌شد و درنتیجه: ایالات‌متحده‌ی آمریکا 125 میلیون از جمعیت جامعه‌ی خود را به خاطر سقط‌جنین از دست داد.پایه‌ی اقتصاد کلان چنین می‌گوید: از دست دادن هر فردی در آمار جمعیتی به معنای از دست دادن ذخایر اقتصادی بلندمدت و پایدار کشور می‌شود. از دست دادن جمعیت جامعه‌ای با این روند و سرعت مانند از دست دادن جمعیت کشور به دلیل جنگ، همه‌گیر شدن بیماری‌های خطرناک و یا بلایای طبیعی است.

سقط جنین

- حقایقی درباره‌ی سقط‌جنین در نوجوانان

گزارش‌ها حاکی از آن است که سالانه در ایالات‌متحده‌ی آمریکا حدود یک‌میلیون نوجوان، باردار می‌شوند که 78% این بارداری‌ها ناخواسته است؛و از میان زنان نوجوانی که آبستن می‌گردند 35% تصمیم به سقط‌جنین می‌گیرند.

آمار نشان می‌دهد که مشکل، تنها به روابط جنسی نوجوانان بر‌نمی‌گردد بلکه مشکل از زمانی آغاز می‌گردد آن‌ها پی به آبستن بودن خود می‌برند.

آمار و ارقام سقط‌جنین

آمار زیر مربوط به سقط‌جنین در ایالات‌متحده در سال‌های مختلف می باشد.

  • تخمین زده می‌شود که در سال 2008، 1.21 میلیون سقط‌جنین در ایالات‌متحده انجام‌شده است.
  • از سال 1973 تا اوت 2011 حدود 50 میلیون سقط‌جنین در ایالات‌متحده انجام‌شده است.
  • در سال 2008، 84.3% عمل‌های سقط نوزاد بر روی زنان مجرد، انجام‌گرفته است.
  • در سال 2010، 297 مورد سقط‌جنین در شهرستان هال، جورجیا، انجام‌گرفته است.
  • 17% کل سقط نوزادها در ایالات‌متحده مربوط به نوجوانان می‌شود.
  • 35% بارداری‌های نوجوانان به سقط‌جنین ختم می‌شود.
  • در سال 2006 حدود 200،420 در بین نوجوانان و در رده‌ی سنی 15 تا 19 سال انجام‌گرفته است.
  • 47% درصد زنانی که سقط‌جنین انجام می‌دهند؛ درگذشته حداقل یک‌بار نیز این عمل را انجام داده‌اند.
  • 88% الی 92% همه‌ی سقط‌جنین‌ها در طول سه‌ماهه‌ی اول رخ می‌دهد.

قابل‌ذکر است که بارداری در نوجوانان 100% قابل‌پیشگیری است. آمار نشان می‌دهد که چهارپنجم نوجوانان در آمریکا تجربه‌ی مقاربت جنسی قبل از بیست‌سالگی را داشته‌اند

سقط جنین

ارسال نظر

آخرین اخبار