تیم های دانشگاه علوم پزشکی و پرسپولیس در فوتسال جام رمضان گرگان صعودی مقتدرانه را تجربه کردند و شهدای نودیجه از انجام ادامه رقابت های والیبال انصراف داد.

صعود مقتدرانه پرسپولیس و علوم پزشکی/«نودیجه» از والیبال کنار کشید

دوازدهمین شب مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با مشخص شدن تکلیف تیم های سوم و چهارم فوتسال، انصراف یک تیم دیگر از والیبال، ثبت دومین پیروزی کشتارگاه در بسکتبال و آغاز رقابت های هاکی به پایان رسید.

به گزارش گلستان24، در مسابقات فوتسال سه بازی برگزار شد و تیم های دانشگاه علوم پزشکی و فروشگاه ورزشی پرسپولیس با پیروزی در بازی سوم دور گروهی با سرگروهی به مرحله حذفی راه یافتند.

ابتدا از گروه سوم بازی تشریفاتی تیم های حذف شده «آزمایشگاه لاندا» و «جوانان پابند» با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان لاندا به پایان رسید. مشکی پوشان پابند نیمه نخست را با گل محسن رضایی برنده از زمین خارج شدند اما غلام حسین بادلی با دوگلی که در نیمه دوم به ثمر رساند موجب کسب اولین پیروزی آزمایشگاهی ها شد.

دانشگاه، سه امتیاز دیگر پاس کرد

در بازی دیگر این گروه، تیم های از پیش صعود کرده «دانشگاه علوم پزشکی» و «پارچه سرای الیا» برای تعیین تیم سرگروه به مصاف هم رفتند. نماینده دانشگاه که با نتیجه مساوی نیز به عنوان سرگروه راهی دور حذفی می شد بازی را بهتر آغاز کرد و توسط علی اصغر علی صوفی به گل اول بازی دست یافت.

دقایقی بعد خطای مدافع دانشگاه در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی را نصیب مشکی پوشان الیا کرد و سبحان پل گردنی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. آبی پوشان علوم پزشکی در همان نیمه اول گل دوم را به ثمر رساندند. با گلزنی عمار شجاعی مهر، علوم پزشکی برنده پای به نیمه دوم گذاشت.

در نیمه دوم تلاش دوتیم گلی در پی نداشت و بازی با حساب دو بر یک به سود تیم آبی پوش به پایان رسید. با پایان دور مقدماتی گروه سه، تیم دانشگاه علوم پزشکی با ۹ امتیاز صدرنشین باقی ماند و پارچه سرای الیا با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد.

پرسپولیس،«شهاب» را هم گلباران کرد

در تک بازی برگزار شده گروه چهارم تیم مدعی «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» به مصاف «شهاب ایرانمهر» رفت و به یک برد پرگل دیگر دست یافت.

سرخپوشان که در بازی های گذشته نیز با نتایج یکطرفه پیروز از زمین خارج شده بودند این بارهم سنت شکنی نکردند و پنج بار دروازه آبی پوشان ایرانمهر را باز کردند.

 پوریا شامبیاتی سه بار و محمد نامی به همراه سعید حاجیلری هرکدام یکبار موفق به گلزنی شدند تا با کسب سومین پیروزی متوالی، صعود پرسپولیسی ها به عنوان تیم سرگروه به مرحله حذفی قطعی شود.

در ادامه این مسابقات امشب (یکشنبه) ابتدا از گروه چهارم، تیم های «هیرکان» و «مرحوم فندرسکی» برای کسب جواز صعود به مصاف هم می روند و سپس از گروه پنجم تیم های «سورتینگ مظاهر» با «شهدای امامرضا» و «تاسیسات گلها» با «سنگ احمد کلانتری» دیدار می کنند.

دور مقدماتی رقابت های فوتسال با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه چهار تیمی در حال برگزاری است. «ضیاءالدین مهدوی» سرپرستی مسابقات را برعهده دارد.

نودیجه ای ها هم کنار کشیدند

دوازدهمین شب رقابت های والیبال نیز با انصراف یکی دیگر از تیم ها ادامه یافت.

«دهیاری نودیجه» که بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود به دلایل نامعلوم از انجام بازی های دوم و سوم خودداری کرد. این تیم شنبه شب قرار بود به مصاف تیم «سرخنکلاته» برود که به علت غیبت این بازی برگزار نشد. به این ترتیب نماینده نودیجه از جدول گروه چهارم حذف شد تا شاهد سومین تیم حذف شده از جدول رقابت ها باشیم.

پیش از این تیم های «جوانان کوثر» از گروه پنج و «دنکوب رمضانعلی» از گروه دو از جدول رقابت ها کنار گذاشته شده بودند. جوانان پیش از انجام بازی ها انصراف خود را اعلام کرده بود اما دنکوب در جریان بازی ها تصمیم به کناره گیری گرفت.

در بازی دیگر برگزار شده از گروه سه، تیم «لوازم یدکی کردستان» در دو ست پیاپی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ در مقابل «شهدای زیارت» برنده شد تا به عنوان تیم سرگروه راهی مرحله حذفی شود.

در ادامه این مسابقات، امشب دو بازی دیگر برگزار می شود که طبق برنامه ابتدا از گره پنجم تیم های «بنیاد مسکن» با «دانشگاه علمی کاربردی» و سپس از گروه اول تیم های «جوانان گرگان» و «سمعک رویش» به مصاف هم می روند.

دور مقدماتی رقابت های والیبال با شرکت ۱۷ تیم در قالب دو گروه چهار تیمی و سه گروه سه تیمی در حال برگزاری است که دو تیم برتر هر گروه راهی دور بعدی خواهند شد. «محمد هادی محرابی پور» سرپرستی مسابقات را برعهده دارد.

دومین پیروزی نمایندگان بیمه و کشتارگاه

پنجمین شب رقابت های بسکتبال با برگزاری دو بازی و ثبت دومین برد نمایندگان بیمه و کشتارگاه پیگیری شد.

ابتدا تیم های «بیمه کارآفرین» و «پخش تابا» به مصاف رفتند که این بازی با نتیجه ۷۰ بر ۶۶ به سود بیمه ای ها به پایان رسید تا این تیم به دومین برد متوالی خود دست یابد.

در بازی دیگر تیم شگفتی ساز «کشتارگاه آزادبال» با هدایت هادی ایزدپناه و استفاده از بازیکنانی نظیر کامیار صادق زاده و مبین شیخی، با نتیجه ۷۰ بر ۵۱ از سد «آردنیک کردکوی» گذشت و برای دومین بار پیاپی برنده بازی لقب گرفت.

در ادامه این مسابقات امشب تنها یک بازی بین تیم های «قطران کاوه» و «جوانان پیشگامان» برگزار خواهد شد.

مسابقات بسکتبال با شرکت هفت تیم و به صورت دوره ای در حال برگزاری است و چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت.

هاکی به جمع جام رمضانی ها اضافه شد

نخستین شب رقابت های هاکی با برگزاری دو بازی به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که در خانه هاکی گرگان برگزار می شود ابتدا تیم های « فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «شهید ناهیدی فر» به تساوی یک بر یک رسیدند. آرمین بابایان برای پرسپولیس گلزنی کرد و مهدی بهلول تک گل شهید ناهیدی فر را به ثمر رساند.

در بازی دیگر تیم های «فروشگاه ورزشی ماراتن» و «کانون تبلیغات نوین» به مصاف هم رفتند که این بازی پنج گل در برداشت و با حساب سه بر دو به سود کانون به پایان رسید. اشکان رویان، رضا اسماعیل زاده و محمدمهدی قدمنان برای کانون تبلیغات نوین گلزنی کردند و محمد مهدی تیموری و ستار صبوحی گل های ماراتن را وارد دروازه حریف کردند.

رقابت های هاکی گرامیداشت اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان با شرکت چهارتیم به صورت دوره ای در حال برگزاری است. «اسفندیار صفایی» سرپرستی کل مسابقات را برعهده دارد.

مسابقات ویژه ماه رمضان در گرگان، علاقمندان بی‌شماری دارد و همه ساله توجه بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای رشته های مختلف ورزشی را به خود جلب می کند.

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار