جمعیت جهان در صد سال اخیر به علت پیشرفت های پزشکی و افزایش کلان در قابلیت تولید کشاورزی با سرعت زیادی رشد کرده است. اما در دهه های اخیر رشد جمعیت در بسیاری از کشورهای جهان کاهش بسیار زیادی داشته است، به طوری که در سال 2011 نرخ رشد جمعیت به 1/1 درصد رسیده است.

آمار جمعیت جهان از نگاهی دیگر

جمعیت جهان در صد سال اخیر به علت پیشرفت های پزشکی و افزایش کلان در قابلیت تولید کشاورزی با سرعت زیادی رشد کرده است. اما در دهه های اخیر رشد جمعیت در بسیاری از کشورهای جهان کاهش بسیار زیادی داشته است، به طوری که در سال 2011 نرخ رشد جمعیت به 1/1 درصد رسیده است. در این سال حدود 134 میلیون نفر به دنیا آمدند و 50 میلیون نفر از دنیا رفتند.

به گزارش گلستان 24 : در حال حاضر هم برخی از کشورها به ویژه اروپای شرقی به علت نرخ پایین باروری، میزان بالای مرگ و میر و مهاجرت، رشد منفی را تجربه می کنند. در آفریقای جنوبی رشد جمعیت به علت آمار بالای مرگ و میر ناشی از ایدز، رو به کند شدن است. تعدادی از کشورهای اروپای غربی نیز ممکن است با رشد جمعیت منفی روبه رو شوند. همچنین در سال های اخیر در قاره آسیا و 26 کشور منطقه نیز کاهش جمعیت وجود دارد.


سازمان ملل شش سال پیش اعلام کرد که «تصور می رود میانگین نرخ باروری در سطح جهان تا سال 2025 کمتر از نرخ جایگزین انسان ها شود. « با وجود روند رو به کاهش جمعیت جهان، سازمان های بین المللی تحت نفوذ صهیونیزم، مدام بر طبل بحران افزایش جمعیت جهان می کوبند. اما به راستی چرا با وجود کاهش جمعیت دنیا، صهیونیزم جهانی خواستار کاهش جمعیت دنیاست؟ حقیقت این است که در پروژه نظم نوین جهانی که به دست سیاستمداران فراماسون آمریکا و صهیونیست ها طراحی می شود و اکنون در حال اجراست، کاهش جمعیت جهان به صورت جدی پیگیری می شود و مهم ترین گروه هدف آنها هم کشورهای مسلمان دنیا است.


آنها از رشد جمعیت مسلمانان دنیا به شدت در هراسند، چرا که تفکر ضداستکباری و ظلم ستیزی که در اسلام وجود دارد منافع آنها را به خطر می اندازد. یکی از روش هایی که آنها برای کاهش جمعیت مسلمانان انجام می دهند، اجرای برنامه کنترل جمعیت در کشورهای مسلمان است. در اینجا بهتر است آماری از جمعیت مسلمانان دنیا ارائه شود تا به علت هراس دستگاه فراماسونری از جمعیت مسلمانان بیشتر پی ببریم.


جمعیت مسلمانان


جمعیت مسلمانان در سال 2007، 12/20 درصد جمعیت 6/6 میلیاردی جهان، یعنی 32/1 میلیارد نفر است که در رتبه دوم آیین های آسمانی جهان و ادیان ابراهیمی پس از مسیحیت که 2/2 میلیارد پیرو دارد، قرار دارد. جمعیت مسلمانان در سال 2009، 23/2 درصد جمعیت 97/6 میلیاردی جهان، یعنی 57/1 میلیارد نفر بود. نزدیک به 60 درصد از مسلمانان جهان در آسیا زندگی می کنند. همچنین 8/0 درصد از جمعیت کشور آمریکا را مسلمانان تشکیل می دهند.

در یکی از آخرین آمارها، جمعیت مسلمانان جهان در سال 2010 میلادی نیز 6/1 میلیارد نفر بوده، یعنی 4/23 درصد جمعیت کل جهان. این آمار در سال 1990 حدود 20 درصد بوده است. نزدیک به دو سوم مسلمانان جهان در قاره آسیا از ترکیه تا اندونزی اقامت دارند. غرب آسیا(خاورمیانه) و آفریقای شمالی تواماً مکان زندگی نزدیک به یک پنجم مسلمانان جهان را تشکیل می دهد، اما در مورد وضعیت جمعیت مسلمانان در آینده باید گفت که طبق بررسی های انجام شده جمعیت مسلمانان جهان در سال2030 میلادی 2/2 میلیارد نفر یعنی 4/26 درصد خواهد شد.

رشدجمعیت
در سال 2030 میلادی جمعیت مسلمانان در ایالات متحده آمریکا 2/6 میلیون نفر خواهد بود و این به معنای آن است که در آن سال جمعیت مسلمانان حتی از یهودیان آمریکا نیز بیشتر خواهد بود. این گزارش که «آینده جمعیت مسلمانان جهان» نام دارد، در ادامه می افزاید: «در مجموع قاره اروپا طی 20 سال آینده شاهد رشد هشت درصدی جمعیت مسلمانان خواهد بود.» البته رشد جمعیت مسلمانان جهان نکته ای است که غربی ها نیز به آن معترفند.

سال گذشته حتی، کلیسای واتیکان نیز در بیانیه ای به آن اعتراف کرد و به رشد چشمگیر مسلمانان نسبت به مسیحیان هشدار داد که البته این امر، به سبب گرایش تعداد زیادی از غربیان به دین اسلام است. با این وجود می توان گفت که افزایش مسلمانان دنیا، خطری برای امنیت حکومت های ظالم و مستکبر دنیاست. لذا صهیونیزم و حامیان شان با ترفندهای مختلف برنامه کنترل جمعیت را در اکثر کشورهای مسلمان به اجرا درمی آورند.

جهان
 

کنترل جمعیت در کشورهای مسلمان

خانم دکتر «نفیس صدیق» معاون سابق آقای خاویر پرز دوکوئیار، مدیر کل اسبق سازمان ملل و مدیر کل اجرایی صندوق ملل متحد در امور جمعیت، درباره اجرای برنامه تنظیم خانواده در کشورهای مسلمان می گوید: «ما تقریباً در همه کشورهای اسلامی ـ جز یکی ـ برنامه های تنظیم خانواده داریم ... تنها عربستان سعودی است که کاربرد وسایل جلوگیری از آبستنی را رسماً ممنوع کرده است . اما شنیدنی است که در همین کشور، وسایل جلوگیری از آبستنی را در تمام مغازه ها می فروشند. به هر مغازه ای مراجعه کنید، می توانید قرص ها و لوازم جلوگیری از آبستنی را بخرید
خانم نفیس صدیق گفت : «برنامه های کنترل افزایش جمعیت و تنظیم خانواده به ویژه در کشورهای اندونزی ، مکزیک ، تونس ، مالزی ، سریلانکا و تایلند با موفقیت همراه بوده است . میزان رشد جمعیت در اندونزی [کشوری که 1/86 درصد مردمش مسلمان هستند] در سال 1996 تا حال ، از 3 درصد به 3/2 درصد رسیده است . یکی از عوامل موفقیت آمیز این کشورها در زمینه کنترل افزایش جمعیت و تنظیم خانواده ، سرمایه گذاری های وسیع در زمینه های آموزش و بهداشت و به ویژه مشارکت وسیع تر زنان در امور اجتماعی و توسعه کشور بوده است...»


اجرا نشدن کنترل جمعیت در رژیم صهیونیستی


با اینکه برنامه کنترل جمعیت مختص مسلمانان نیست و در کشورهای دیگر با ادیان مختلف نیز این برنامه اجرا می شود، اما در حال حاضر تنها دینی که در آن کنترل جمعیت انجام نمی شود، یهود است. به عبارت دیگر، صهیونیست ها (حدود 97/5 میلیون نفر از یهودی های صهیونیست در اراضی اشغالی سکونت دارند.) نه تنها به برنامه کنترل جمعیت عمل نمی کنند، بلکه روز به روز سعی در افزایش جمعیت اراضی اشغالی دارند. آنها زنان به اصطلاح مومن یهودی را به افزایش تعداد فرزند تشویق می کنند و اساساً پذیرفته شده که هر خانواده بایستی حداقل «چهار بچه» داشته باشد.


جالب است بدانیم که مفیدترین زن در رژیم صهیونیستی زنی است که «هشت فرزند» داشته باشد. البته این رژیم غاصب به ترغیب ساکنان اراضی اشغالی برای زاد و ولد زیاد اکتفا نمی کند، بلکه برای افزایش جمعیت خود، یهودیان صهیونیست دیگر نقاط دنیا را نیز به فلسطین اشغالی فرا می خواند؛ البته همین رژیم آشکارا و پنهان به دنبال جلوگیری از افزایش جمعیت فلسطینی های مسلمان در سرزمین های اشغالی است!

ارسال نظر

آخرین اخبار