تکفیری ها ده نفره فضای مجازی را پر می کنند، بعد ما با اینجا با ده هزار نفر ، فقط بخاطر اینکه چهار نفر لخت می شوند نمی توانیم رژه سینه زنی امام حسین(ع) را به تصویر بکشیم.

حاج محمود کریمی: باید اقتدار شیعه را به دنیا نشان دهیم

به گزارش گلستان24،حاج محمود کریمی در روزهای پایانی ایام عزا، به نکاتی درباره فضای کلی هیات ها و لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب اشاره کرده که عقیق آنها را منتشر می کند:

حاج محمود کریمی

 

-من هیچ وقت به این تهمت ها و مرده باد زنده باد ها کاری ندارم، کار خودم را انجام میدهم و نوکری می کنم. اما به جهت اینکه در دامن دو شهید بزرگ شده ام، احساس میکنم وظیفه دارم نکته هایی را بیان کنم؛ ببینید، ما  در منطقه ای که سراسر التهاب و جنگ و ظلم است زندگی می کنیم، اما به برکت امام زمان روحی فداه امنیت و اقتدار در کشورمان برقرار است. هر طور  بررسی کنیم، می بینیم این شرایط حاصل یک نعمت بزرگ است که او در حقیقت حامی ماست. ما با ولایت امیرالمومنین (ع) و اولادشان و در نتیجه ولایت فقیه زنده ایم و سرافرازی ما در عالم همین است. دشمن همیشه به دنبال راهی برای نفوذ است، اما بزرگترین مانع آنها برای نفوذ رهبر انقلاب هستند که راه  بر تمام دشمنان بسته اند. وظیفه همه ما تبعیت از ایشان است.

 -یک زمانی بود که ما در چیذر می خواندیم و کسی نبود که موقع سینه زنی برهنه نشود،اما گاهی پیش می آید که تو دلت می خواهد کاری را انجام دهی اما ولی ات می فرماید آن کار را انجام نده. باید اطاعت کنی. حالا اگر کسی بگوید ولی من امام زمان(ع) است و با ولی فقیه کاری ندارم، لابد خودش مستقیم با امام زمان(عج) در ارتباط است و دستور می گیرد که اینطور می گوید! این خیلی ادعای بزرگی است. ما که اینطور نیستیم و کارهایمان پر از ایراد است. ما تابع نایب امام زمان هستیم.

 

-حالا برخی مدام می گوییم آقا بیا آقا بیا، آقا آمد کجا می خواهیید ببریدشان؟ نگاه کنیم ببینیم زندگی هایمان چطور است؟ ما کجا می توانیم امام زمانمان را ببریم؟ به دانشگاهمان ببریم؟ سر سفره مان ببریم؟ انصافا جرات داریم گوشی موبایلمان را به دست آقا بدهیم؟ چه چیزهایی گوش می کنیم؟ به کدام سایت ها می رویم؟ زن و بچه مان  چطور هستند؟ بچه هایمان را چطور تربیت می کنیم؟ انصافا کجاها می توانیم امام زمان(عج) را ببریم؟ اگر مناظر آقا هستیم باید خودمان را اصلاح کنیم. باید دل بکنیم از دنیا. ماجرای آن عطار است که به او گفتند یکی از یاران امام زمان(ع) فوت کرده، برایش سدر و کافور می خواهیم . گفت من به شرطی سدر و کافور می دهم که مرا هم با خودتان به محضر حضرت حجت ببرید.  گفتند بیا اگر آقا اجازه دادند ، شما هم بیا آقا را زیارت کن. راه افتادند، وسط راه باران گرفت ، عطار نگران شد و گفت صابون هایم را روی پشت بام پهن کرده ام خیس می شود. برگشت، وقتی همراهان دیگر به پشت خیمه حضرت رسیدند،  آقا فرمود: او هنوز دلش گیر دنیاست و فکر صابون هایش است.

 

 - اربعین  نزدیک به سی میلیون زائر به کربلا می روند .  طول شهر کربلا اندازه خیابان امام رضا (ع) در مشهد ست. چطور خدا سی میلیون نفر را در آنجا جا می دهد؟ این غیر از  عنایت امام حسین (ع) است؟ غیر از این است  که دشمن ببیند چقدر شیعه قدرتمند است؟ بعد عده ای از ما نمی توانیم از خودمان بگذریم.  امیرالمومنین(ع) خیلی مالک اشتر را دوست داشتند ، در آن جنگ پیغام دادند برگرد، مالک گفت آقا دو ضربه دیگر  بزنم این خیمه را می خوابانم، امام گفت تکلیفت برگشتن است. اگر ما آن  دو ضربه را  نزدیم مالک اشترهستیم.ما در ماجرای برهنه نشدن نیز همین وظیفه را داریم، البته من نگفتم طبق منویات رهبر معظم انقلاب آقا برهنه نشوید. کار درست آن است که بدانی رهبر معظم انقلاب چه چیز را  به صلاح می دانند  و بدون اینکه از ایشان خرج کنی خودت انجام بدهی.

 -شما ببینید این تکفیری ها را ، ١٠  نفر جمع می شوند، یک نفر سر می برد سه نفر تکبیر می گویند، شش نفر فیلم برداری می کنند و  در  فضای مجازی می گذارند. میگویند شیعه کافر هست. همه را هم می ترسانند. در واقع ده نفره فضای مجازی را پر می کنند، بعد ما با اینجا با ده هزار نفر ، فقط بخاطر اینکه چهار نفر لخت می شوند نمی توانیم رژه سینه زنی امام حسین(ع) را به تصویر بکشیم. دنیا باید این عظمت را ببیند . الان باید دشمن  این رژه عزاداران را ببیند .

/عقیق

ارسال نظر

آخرین اخبار