اگر شما ها با گزافه گویی ها و ابراز علاقه های دروغین در دنیای مجازی مواجه شده اید خواندن این گزارش را از دست ندهید.

Love مجازی یا لاف مجازی؟
 به گزارش گلستان24، در سرشت همه انسان ها عشق و دوست داشتن قرار داده شده که همین امر موجب گرایش افراد به ابراز علاقه دیگران می شود. این روزها که همه زندگی ما به نت و دنیای مجازی گره خورده؛ متاسفانه علاقه ها و پیدا کردن فردی برای عشق ورزی از دنیای واقعی به دنیای مجازی کوچ کرده و خیلی از جوانان به رویاهای کاذب فضای مجازی روی آورده اند.
 
 
Love مجازی یا لاف مجازی؟
 
 
حتما شما هم در خبرهایی که می خوانید با خبر مربوط به اعتماد به عشق های دروغین در فضای مجازی مواجه شده اید که این عشق ها موجب سواستفادگری افراد سود جو شده و جوانان را گاهی حتی تا پای مرگ هم کشانده است.
 
زمانی که با مسئولین پلیس فتا صحبت می کنیم آنها از وجود پرونده های متعدد سواستفاده ها و کلاهبرداری هایی که با ابراز علاقه های دروغین در فضای مجازی رخ داده خبر می دهند و هر بار از اعتماد نکردن در این فضای سخن می گویند.
 
Love مجازی یا لاف مجازی؟
 
 
گاهی افراد با ابراز علاقه طرف مقابل آنچنان در رویاها و تخیل خود غرق می شوند که گویا زندگی واقعی آنها سرتاسر مملو از همین موضوع است و انچنان به دوست مجازی خود علاقمند می شوند که مدام به ان فکر کرده و حتی گاهی با خود تصمیم می گیرند در چت دفعه بعد خود به طرف مقابل چه بگویند.
 
اما زمانی که متوجه می شوند فردی که در فضای مجازی و در چت ها و صفحات اجتماعی با او عاشقانه هایی ساخته اند با خود حقیقی او در دنیای واقعی تفاوت های چمشگیری دارد و در واقع با یک فرد جدید آشنا شده است؛ تمام کاخ آرزوهای او ویران می شود و از نظر روحی صدمه جدی می خورد.
 
 
Love مجازی یا لاف مجازی؟
 
دسته بندی افراد انلاین در فضای مجازی 
افرادی که وارد نت می شوند به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته ی اول افرادی که رابطه ها برای آنها هیچ معنی ندارد و فقط برای این که اوقات بیکاری خود را پر کنند و با کسی حرف بزنند و یا با احساسات دیگران بازی کنند وارد این فضا می شوند؛ برای انها تفاوتی ندارد که چه چیزی را تایپ می کنند و طرف مقابل از چه کسی است و در چه جایگاه اجتماعی قرار دارد.
 
دسته ی دوم افرادی هستند که خیلی تحت تاثیر احساسات خود قرار می گیرند و خیلی زود به دیگران به خصوص جنس مخالف وابسته می شوند و همیشه منتظر دریافت ایمیل یا پستی جدید از عشق مجازی خود هستند.این افراد همیشه به دوست مجازی خود فکر می کنند و بدون اینکه حتی یکبار هم طرف مقابل را دیده باشند وابسته او می شوند.
 
 
Love مجازی یا لاف مجازی؟
 
مطالبی که در این گزارش گفته شد به معنی بد بودن فضای مجازی و چت ها نیست اما فراموش نکنید همیشه باید یک حد تعادل برای هر چیز نگه داریم که رابطه ها و دوستی های اینترنتی هم مستثنی نیستند.
 
استفاده درست از چت می تواند شما را در راه موفقیت و ایجاد شرایط زندگی بهتر مثل تقویت زبان انگلیسی، مقاله نویسی و ... کمک کند. پس همین حالا تصمیم بگیرید که از پدیده ی چت  و اینترنت فقط و فقط در جهت مناسب و درست استفاده کنید و وقت خود را با ایمیل های بی مورد و چت هایی که شما را از کار و زندگی دور می کنند تلف نکنید.
 
گزارش حدیث حدادی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار