هان ای سلسله پادشاهان عربستان شما را چه شده؟ ملک عبدالعزیز کجایی که عربستان به گل کشیده شد.

عربستان بنویسید، غربستان بخوانید!

گلستان24، هان ای سلسله پادشاهان عربستان شما را چه شده؟ ملک عبدالعزیز کجایی که عربستان به گل کشیده شد. کشورتان دست بر هر حرکت حماسی که می زند تیرش در شکم ملک عبدالعزیز می رود و شکست می خورند.

جهان هر حادثه ننگ بار تاریخی را که مرور می کند به نام کلفت ها و نوکران پول بده که می رسد بوی نفت عربستان استشمام می شود. رسوایی پشت رسوایی! سلمان بن عبدالعزیز هم که خلاقیت به خرج داده و به نمایندگی از اوباما و نتانیاهو به یمن حمله می کند. تمام زورش هم در حمله هوایی و بمباران کردن غیرنظامیان است. از پس یمن هم برنیامد و سلسله رسوایی های آل سعود را افزایش داد.

 آه ای شیخ! شاید زمانیکه سلسله آل سعود را تاسیس می کردی به خیالت داشتی امپراطوری روم یا ایران را تاسیس می کردی و اصلاً تصورش را هم نمی کردی که نفت شکم هایتان را روز به روز بزرگ تر و مغزتان را کوچک تر کند.

حمله به یمن، کشتار حجاج در مکه و منا و مسجدالحرام، همکاری در حادثه11 سپتامبر با دولت آمریکا و خیلی جنایات دیگر که شاید مهمترینش برای ایرانی ها همکاری با صدام در جنگ با ایران باشد. پول های نفتی سعودی عاقبت طعم شیرین کودکی را به دهان فرزندان ایران تلخ کرد. کنجکاوم بدانم سهمتان طبقه چندم جهنم است؟! راستی شما مدرک شیخی تان را از کدام آسمان خراشی گرفته اید؟ احتمالاً از نوع پول در ازای مدرک بوده چرا که سبک مغز فراغ التحصیلتان کرده است.

از هر طرف هم که نگاه بکنید امثال آمریکا و اسرائیل به شما نیاز دارند، بالاخره پول هایتان را باید جایی خرج بکنید، بازار فروش محصولاتشان می شوید و زمام مملکت را با یک ساندویچ مک دونالد عوض می کنید.

وجود شما برای تروریست های جهان واجب است. اگر شما نبودید چه کسی آمریکایی به ته دیگ رسیده بود. چه کسی صدها بمب 2000 پوندی ساخت آمریکا را به صدام هدیه می کرد تا بر سر ایرانیان بریزند و نسل کشی بشود.

یا شیخ بیدار شو و دستی بر شکم سیاستمدارانت بکش که مانند نخودی در هر آش زهر آلودی حضور دارند. بیدارشو که کشورت در حال سقوط است. خون شیعیان ایران و یمن و هزاران بی گناه جهان در حال جوشیدن و غرق کردن آل سقوط است. بیدارشو که شیطان سخت نگران احوال خاندانت است.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار