علی اکبر نصرتی، در مصاحبه با گلستان24:

سید علی طاهری محصول اندیشه حوزوی است. ضمن احترام به دیگر کاندیداهای دور دوم مجلس شورای اسلامی، ما اولویت اول را به دلیل تجربه کاری، تعهد و بصیرت بالا آقای سید علی طاهری می دهیم.

اولویت سید علی طاهری کاملا روشن است

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر نصرتی، امام جمعه سابق شهرستان دلند، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی از لحاظ برنامه ریزی های کشوری ، سامان دهی اوضاع کشور، روشن کردن خط کاری دولت و نظارت بر عملکرد دولت بسیار اهمیت دارد. در مقام قانون گذاری و نظارت، اصل مجلس بسیار مهم است. افراد با تدبیر، کاردان و شجاعی لازم دارد که موضوعات کشور را بشناسند، به موقع به میدان بیایند و بتوانند قوانین مناسبی را تصویب کنند و به اجرا بگذارند.

وی با بیان این که گاهی مجلس از لحاظ سیاسی اهمیت ویژه تری دارد، ادامه داد: بعضی اوقات مجلس باید موضع گیری های سیاسی داخلی و خارجی داشته باشد. نمایندگانی که انتخاب می شوند، ضمن این که باید در بحث تصویب و اجرای قوانین عالم و دانشمند باشند، باید بصیرت های لازم را هم نسبت به مسائل زمان خود داشته باشند. اگر مجلس دشمن شناس نباشد ، بحث نفوذ را به خوبی درک نکند با اولویت های کشور را از لحاظ اقتصادی و سیاسی متوجه نباشد،ممکن است نتواند رسالت های خود را خوب ایفا کند. مانند زمان هایی که مجلس نه تنها مفید واقع نشد بلکه برای جمهوری اسلامی چالش های جدی هم بوجود آورد.

 

علی اکبر نصرتی طاهری

 

حجت الاسلام نصرتی، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، نگاه ویژه ای به مجلس دارند. این که چه کسانی رای می اورند و برنامه های خود را با آینده مجلس شورای اسلامی گره می زنند. این نشان می دهد باید دقت بیشتری نسبت به انتخابات مجلس داشته باشیم.

امام جمعه سابق شهرستان دلند، خاطر نشان کرد: آقای سید علی طاهری، از لحاظ اصالت و ریشه خانوادگی، فرزند مردی چون آیت الله طاهری است، که خبره علمی، سیاسی و حوزی بودند. خانواده ای هستند که گرایشات اصولگرایانه ای دارند و پایگاه قوی برای انقلاب و ارزش های اسلامی بودند. سید علی طاهری محصول اندیشه حوزوی است. در مسائل مجلس با توجه به چالش های چند دوره اخیر، با تجربه است.

 

علی اکبر نصرتی طاهری

 

وی در ادامه گفت: ایشان امتحان خود را در مسائل سیاسی پس داده و بسیار موفق بوده است. توانسته مواضع خوبی را در مواقع حساس نسبت به مواضع نظام  و رهبری اتخاذ کند. ضمن احترام به دیگر کاندیداهای دور دوم مجلس شورای اسلامی، اگر بخواهیم درباره این عزیزان نظری بدهیم، ما اولویت اول را به دلیل تجربه کاری، تعهد و بصیرت بالا آقای سید علی طاهری می دهیم. ایشان نمره های خوبی داشته و مورد عنایت و علاقه مومنین و نیروهای ارزشی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار