دیکتاتوری صدام حسین همچون تروجانی بود که وقتی شکافته شد ایدئولوگ ها و دلارهای آمریکایی از درونش سرازیر شدند.

صدام تروجان آمریکایی

گلستان24، گرگ هم گرگهای قدیم! چنگ و دندانی نشان می دادند و طعمه را هراسان می کردند. اما گرگ های قرن 21 گلخانه ای شده اند و چشم به پسمانده های غذای شیران دارند. نقشه حمله به طعمه را از روباه تقلب می زنند. آنقدر چاق و فربه شده اند که دیگر دارند تبدیل به حیوان اهلی می شوند و جایشان می شود کنار قفس مرغ ها!

صدام همچون گرگی بود که آمریکا شیر کرد و به میدان فرستاد. صدام توخالی با توهم فتح 6 روزه ایران جنگ را شروع کرد و تا می توانست کشت و روی قوم مغول را در بی رحمی سفید کرد. ریشش را با دلارهای آمریکایی چرب می کرد و دستانش را با خون ایرانیان خضاب می کرد. صدام را آمریکایی ها پر کرده بودند تا به نیابت از آنها کشور خود را درگیر جنگ با ایران کند. دیکتاتوری صدام حسین همچون تروجانی بود که وقتی شکافته شد ایدئولوگ ها و دلارهای آمریکایی از درونش سرازیر شدند.

صدام در آخرین سال های جنگ دست به هر کاری می زد، از جمله استفاده از بمب های خوشه ای، شیمیایی و... جهان چشمانش را به روی اینهمه جنایت می بست، چون صدام مترسک آمریکا بود. عراق از لیست حامیان تروریست در آمریکا خط خورد و ایران افزوده شد.ایران به جرم دفاع از مرزها و مردمانش تروریست شد و عراق با وجود کشتار بی رحمانه و تجاوز به مرزهای کشورمان بی گناه.

صدام بی خرد ترین دیکتاتور تاریخ بود. چرا که با وجود تمام امکانات و حمایت هایی که از او می شد نتوانست ذره ای در دوران خودش موفقیت کسب کند. تنها چیزی که برای خود کسب کرد و به یادگار گذاشت شهرت یک دیکتاتور بی رحم تاریخ همچون هیتلر بود.

خمینی بت شکن از همان ابتدا به این توطئه پی برد و دست آمریکا را در جنگ دید. امام خمینی در ابتدای جنگ هشدار داد که جنگ ما با آمریکاست و این یعنی بصیرت رهبری جامعه که دید ملت را نسبت به دشمن رویارویشان شفاف تر می کرد.

شناخت دشمن در شکست دشمن بسیار موثر است. اینجاست که مجسمه صدام  می شکند و آمریکا در دل آن نمایان می شود. آمریکا دیگر نمی تواند اظهار بی طرفی کند، چرا که صدام نزدیک به شکست در جنگ با ایران است. پس به طور علنی اقدام به کمک مستقیم و غیر مستقیم به صدام می کند و از تمام حامیانش هم می خواهد برای براندازی جمهوری اسلامی به صدام کمک کنند. و با سرپوش گذاشتن بر اقدامات وحشیانه دیکتاتور عراق در ایران و عراق، رای سامان ملل را هم به نفع خود هدایت می کند.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار