طی بیانیه ای صورت گرفت:

در آستانه یوم الله 13 آبان، مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان گلستان مردم را به حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

دعوت مجمع  کانون های فرهنگی تبلیغی استان گلستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان

به گزارش گلستان24، در آستانه یوم الله 13 آبان، مجمع  کانون های فرهنگی تبلیغی استان گلستان مردم را به حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

          فَلا تُطِعِ الکٰفِرینَ وَ جٰهِدهُم بِه‌ جِهادًا کَبیرًا

«پس، از کافران اطاعت مکن، و با [الهام گرفتن از] قرآن با آنان به جهادی بزرگ بپرداز.» سوره‌ی فرقان، آیه‌ی ۵۲؛

 

   فَلا تُطِعِ الکٰفِرینَ وَ جٰهِدهُم بِه‌، یعنی به این عدم‌الاطاعة، جِهادًا کَبیرًا؛ پس عدم‌الاطاعة شد جهاد کبیر؛ جهاد کبیر یعنی این؛ جهاد برای عدم تبعیّت، برای عدم دنباله‌روی از دشمن. پس مسیر و جهت‌گیری این است؛ مسیر انقلابی، مسیر انقلابیگری، تعقیب راه انقلاب، تحکیم اسلام، تحکیم دین خدا. /۱۳۹۵/۰۳/۰۶

امام خامنه ای _بیانات در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری

 

یوم الله تاریخ ساز 13 آبان،سالروز وقایع بسیار مهمی در روند تکاملی نهضت اسلامی امام خمینی (ره)از آغاز تا پیروزی و تثبیت نظام اسلامی برآمده از آن است. وقایعی که بیش از هر چیز می بایست در چارچوب منظومه توحیدی امام امت و در عدم تبعیت این عالم مجاهد فی سبیل الله و نوجوانان و جوانان پرورش یافته در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) ،از تجسم شیطان اکبر و ایادی داخلی آن تحلیل کرد .

سرآغاز این جهاد کبیر  روز 13 آبان 1343 است که ایادی داخلی شیطان بزرگ آمریکا، حضرت امام روح الله(ره) را در قم دستگیر و به ترکیه تبعید کردند؛این خود برای عدم تبعیت و برای عدم دنباله روی از شیطان اکبر و ایادی دست نشانده داخلی اوست و آغاز یک هجرت تاریخی که «اَلَّذینَ امَنوُا وَهاجَرُوا وَجاهَدُوا فی سَبیلِ اللّه‏ِ بِاَمْوالِهِمْ وَاَنْفُسِهِمْ اَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللّه‏ِ وَاوُلئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ»؛ «آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهای خود در راه خدا جهاد کردند درجه بزرگتری نزد خدا دارند و آنها رستگارند.»

در بستر همین هجرت تاریخی و تاریخ ساز امام امت است که نسلی انقلابی از نوجوانان و جوانان این مرز و بوم پای به عرصه جهاد کبیر می نهند و در روز 13 آبان 1357 در اعتراض به مداخله شیطان بزرگ آمریکا در امور داخلی ایران ، راهپیمایی نموده و در این عرصه داخلی جهاد کبیر ،خون خویش را نثار شجره طیبه انقلاب اسلامی می کنند و به روند نهضت اسلامی سرعت می بخشند.

اما این پایان این راه عظیم نیست و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی، لانه ی فتنه شیطان بزرگ آمریکا را در تهران فتح می کنند و  هیمنه اهریمنی این شیطان را پیش روی آزدایخواهان جهان می شکنند و اگر نیک بنگریم این  جهاد کبیری که امام امت پایه گذار آن در این مرز و بوم بوده است؛هیچگاه پایانی نداشته است و با چنین مختصات و خاستگاهی در جبهه های حق علیه باطل توسط همین نوجوانان و جوانان تجلی و بعد از جنگ نیز تحت هدایت های امام خامنه ای به  دیگر عرصه های جهادی از جمله اقتصادی،علمی و فناوری ،فرهنگی و....تسری یافته تا الگو و شهیدی برای جهانیان باشد.

امسال امام خامنه ای که پرچم جهاد کبیر را در همان راه و خط امام برافراشته اند؛بر تمام نوجوانان و جوانان انقلابی فریضه است که ضمن اطلاع و  آگاهی لازم نسبت به شکل گیری چنین خط حیات بخش و اهداف الهی و متعالی پرچمداران آن در 13 آبان؛تحت امامت حضرت امام خامنه ای جهاد کبیری در همان مسیر انقلابی،مسیر انقلابیگری،تعقیب راه انقلاب،تحکیم اسلام ناب محمدی(ص) و در یک کلام تحکیم دین خدا در برابر کدخدا و کدخدا پرستان رقم بزنند.

مجمع  کانون های فرهنگی تبلیغی استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان و بزرگ مجاهد انقلابی عصر معاصر و تمامی یاوران نوجوان و جوان شهیدش ؛با بیعت مجدد با امام خامنه ای در این جهاد کبیر ، همه نوجوانان و جوانان انقلابی استان گلستان را به حضور پرشور و انقلابی در پاسداشت روز 13 آبان ؛روز مبارزه با استکبار جهانی دعوت می نماید.

حسن خواجه

رئیس مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی

استان گلستان


انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار