یادداشتی به قلم حسن بیارجمندی؛

حسن بیارجمندی کارشناس مسائل بین الملل طی یادداشتی نوشت: بجای وارد شدن به بازی تعریف شده از سوی دشمنان در دو قطبی سازی جامعه؛اکنون زمان وفای عهد و پیمان ما با ولی امر در سال 92است و همگی متحد و یکپارچه باید بسمت ایستادن روی پای خودمان حرکت کنیم.

نقض عهد و پیمان با ولی امر نکنیم/ اکنون زمان اتحاد برای ایستادن روی پای خودمان است

به گزارش گلستان24، حسن بیارجمندی، دانشجوی دکتری دانشگاه روابط بین الملل مسکو و کارشناس مسائل بین الملل طی یادداشتی نوشت:

مذاکرات

آغاز مذاکرات هسته ای در دولت یازدهم و مجوز ورود مستقیم به مذاکرات دوجانبه با ایالات متحده براساس یک عهد و پیمان نانوشته بین دولت و ولی امر صورت گرفت.رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۲ /آبان/ ۱۳۹۲ در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طی دیدار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان به این عهد و پیمان ملی اشاره می کنند: این اقدام، یک تجربه و احتمالاً یک کار مفید است. اگر نتیجه گرفته شود چه بهتر اما اگر نتیجه گرفته نشد، معنایش این خواهد بود که برای حل مشکلات، کشور باید روی پای خود بایستد.

سنا آمریکا

 در عین حال  توصیه قبلی خود را یک بار دیگر تکرار می کنم؛ نباید به دشمنی که لبخند می زند، اعتماد کرد.

امشب سنای آمریکا طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم‌های ایران که نقض آشکار برجام است را  با 99 رای مثبت در برابر صفر رای منفی تصویب نمود.صرف نظر از اینکه رئیس جمهور این کشور مستکبر در قبال این مصوبه کنگره چه اقدامی خواهد نمود؛باید گفت عملا بعد از یکسال و اندی از تصویب و اجرای برجام آن نتایج مورد انتظار مردم گرفته نشده و هیچ افق روشنی هم برای آن وجود ندارد.

نقض برجام

بنابراین بجای وارد شدن به بازی تعریف شده از سوی دشمنان در دو قطبی سازی جامعه؛اکنون زمان وفای عهد و پیمان ما با ولی امر در سال 92است و همگی متحد و یکپارچه باید بسمت ایستادن روی پای خودمان حرکت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار