رسانه های آمریکایی؛ احتمال واکنش نظامی

فاکس نیوز به انعکاس اظهارات رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی، وزیر خارجه و سخنگوی وزارت خارجه ایران پس از حمله موشکی آمریکا به سوریه پرداخته است ...

تهران با زبان تهدید سخن گفت
به گزارش گلستان24، پایگاه اطلاع رسانی شبکه فاکس نیوز (foxnews) نوشت: پس از حمله موشکی آمریکا به سوریه، تهران با زبان تهدید با واشنگتن سخن گفته است.
 

فاکس نیوز افزود: خبرگزاری پارلمان ایران روز جمعه گزارش داد که این کشور دربرابر حمله موشکی آمریکا به چند هدف نظامی در مرکز سوریه، ساکت نخواهد نشست.

در ادامه این گزارش آمده است: علاء الدین بروجردی، رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران اعلام کرده روسیه و ایران در برابر چنین اقداماتی، ساکت نخواهند نشست.

این پایگاه آمریکایی نوشت: بروجردی هشدار داده که این اقدام آمریکا، پیامدهای متعددی را به دنبال خواهد داشت.

در این گزارش به اظهارات توییتری محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران نیز اشاره شده است. ظریف نوشته که آمریکا در کنار القاعده و داعش قرار گرفته و حمله موشکی این کشور به سوریه بر اساس "اتهامات ساختگی" بوده است.

فاکس نیوز ادامه داد: بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز روز جمعه گفته، حمله موشکی آمریکا، خطرناک و ویرانگر بوده و اصول قوانین بین الملل را زیر پا گذاشته است.

بروجردی تهران با زبان تهدید سخن گفت/ احتمال واکنش نظامی

در همین حال، یک پایگاه آمریکایی دیگر، نسبت به احتمال واکنش شدید ایران پس از حمله نظامی آمریکا به سوریه هشدار داده و نوشته، واکنش تهران می تواند تند و خشن باشد.

بریت بارت (Breitbart) نوشت: درپی حملات موشکی آمریکا که پنجشنبه شب یک پایگاه هوایی استراتژیک سوریه را هدف گرفته باید با دقت ایران را زیر نظر گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است: احتمال دارد ایران از نیروهای نیابتی خود برای انتقام استفاده کند به ویژه علیه مرزهای شمالی اسرائیل.

منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار