به نظر می رسد دستاوردهای شهدای هسته ای به دردمان خورد و توانستیم بلیط مذاکره با غربی ها را پیدا کنیم! آنهم برای یک سال و نیم در یک اتاق دربسته و حتی پیاده روی با آنها!

نقطه سرخط

به گزارش گلستان 24، خوب که فکر کنید می بینید یک سال و نیم درگیر اخبار توافق با 1+5 هستیم و هنوز 2+5 نشده است! یک سال و نیم که درگیر به اصطلاح جنگ با غربی ها بر سر میز مذاکره بودیم آنقدر ترس بر اندام نحیف آمریکا و اسرائیل سرازیر کردیم که بالاخره در فروردین سال 1394 شمسی مجبور به توافق با ایران شدند. این توافق با تیمی انجام شد که به گفته ی سی ان ان بسیار قوی تر از تیم 1+5 بود!!! واقعاً چه کنیم این همه اقتدار در عرصه بین المللی را ؟! میگویند دم کوزه جایی ست که می توان آب این تعریف و تمجید ها را خورد، گویا باید برویم سراغش چرا که پس از یکسال و نیم 99 درصد مسائل مورد بحث و اختلاف غربی ها را که داشتیم با کمال معرفت و خلوص نیت تقدیم کردیم و خروس قندی تحویل گرفتیم.

نقطه سرخط

البته این هنوز شروع ماجراست هنوز عمل به وعده آنها را ندیده ایم. به همین زودی روسیه آماده دریافت سوخت هسته ای مصرف شده در تمام نیروگاه های ایرانی است! ولی تعلیق تحریم های هسته ای باید در طول 15 تا 20 سال انجام شود! ببینید صحبت از تعلیق است، تعلیق به معنای لغو نیست، می توان دوباره به جایشان برگرداند.

به نظر می رسد دستاوردهای شهدای هسته ای به دردمان خورد و توانستیم بلیط مذاکره با غربی ها را پیدا کنیم! آنهم برای یک سال و نیم در یک اتاق دربسته و حتی پیاده روی با آنها! فقط نمی دانیم چرا این توافق را انقدر طولش دادند، ما که هرچه آمریکا می خواست پس از یکسال و نیم دادیم پس اختلاف بر سر چه بود!!!!

البته موفقیت دیگر تیم ایرانی عبور از تمامی خطوط قرمز نظام بود که برای مذاکره وجود داشت. اتفاقاً تولید جوک هم برای تیم ایرانی این روزها بسیار ساده شده. بعنوان مثال ادعای عصبانیت سیاست‌مدارهای اسرائیلی از توافقات رسوای ژنو و لوزان!

جا دارد به این تیم غیور که یکسال و نیم وقت خودشان و ملت و البته 1+5 را گرفتند و سرآخر به همان خواسته های ابتدای یکسال و نیمِ پیش جامه ی عمل پوشاندند و مو به مو قبولشان کردند تبریک عرض کرد که توانستند از شرف و عزت ایران و ایرانی در مجامع بین المللی ... کنند.

عمار 2015

ارسال نظر

آخرین اخبار