ستاد کل نیروهای مسلح بررسی کند ؛

باید بررسی شود چرا خلبان اوکرینی به سمت یک پایگاه حساس نظامی منحرف شده بود؟ آیا کسی در هواپیما بوده که او را مجبور به حرکت به سمت این پایگاه نظامی کرده باشد ؟

چرا هواپیمای اوکراینی به سمت یک مرکز حساس نظامی چرخش کرد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ گردش هواپیمایی اوکراینی به سمت یک مرکز حساس نظامی در ساعات اوج بحران در صبح چهارشنبه حادثه آفرید.

بر اساس اعلام رسمی ستادکل نیروی های مسلح، حرکت عجیب هواپیمای بوئینگ آمریکایی به سمت یک مرکز حساس نظامی متعلق به سپاه پاسداران  و خطای انسانی باعث سقوط هواپیمای متعلق به خطوط هوایی اوکراین شده است.

حال باید بررسی شود چرا خلبان اوکرینی به سمت یک پایگاه حساس نظامی منحرف شده بود؟

 آیا کسی در هواپیما بوده که او را مجبور به حرکت به سمت این پایگاه نظامی کرده باشد ؟

آیا نیت عملیات تروریستی در کار بوده است؟

آیا داخل هواپیما مواد منفجره کار گذاشته بودند که شدت انفجار اینقدر زیاد بوده است ؟

آیا نمی توان عامل این جنایت را آمریکا و منافقین دانست که شادی مردم ایران در موشک باران عین الاسد و اربیل در انتقام سخت خون حاج قاسم سلیمانی را خیلی زود به فراموشی بسپارند؟

اینکه جمهوری اسلامی بخواهد عامدانه این کار را کرده باشد کاملا منتفی است چرا که بیش از 120 سرنشین این هواپیما ایرانی بودند و دوما اینکه اکثر مسافرین ایرانی این هواپیما جزو پزشکان با تجربه و نخبگان این کشور بودند ، لذا هیچ کشوری بابت از دست این افراد نمی تواند رضایت داشته باشد.

ستاد کل نیروهای مسلح باید چرخش خلبان اوکراینی به سمت پایگاه حساس نظامی را بیشتر بررسی کند و به افکار عمومی پاسخ دهد که چرا این هواپیما دقیقا چند ساعت بعد از موشک باران مقر نیروهای آمریکایی در عراق در تاریکی هوا به یک پایگاه نظامی نزدیک و نقش یک متخاصم را بازی می کند .

شرایط هم جوری بوده که عامل پدافندی را مجاب کرده که این می تواند یک خطر باشد و لذا این اشتباه را مرتکب شده است و اگر این فرد دچار این اشتباه شده مقصر آمریکاست با ایجاد این شرایط بحرانی تصمیم گیری را سخت کرده است.

نکته بعدی عذرخواهی ایران است ، همه شاهدیم که آمریکایی ها به فردی که هواپیمای مسافربری ایران را با 266 سرنشین زد و به شهادت رساند مدال افتخار داد ، اما ایران ضمن غذرخواهی خواستار برخورد با عاملین این کار شده است لذا باید به این شهامت آفرین گفت .

در روزهای گذشته برخی کارشناسان سازمان هواپیمایی نیز این رویداد را در اثر اصابت موشک ندانسته و آن را رد کردند اما بیاینه ستاد کل نیروهای مسلح آن را تایید کرده ، این دوگانگی ناشی از اینست که تحقیقات علمی و غیر نظامی با تحقیقات نظامی فرق دارد و هر کدام بر اساس شواهد و مستندات خود به تبیین شرایط می پردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار