مدیر کل صنعت ، معدن و تجارات گلستان در سخنان این هفته نماز جمعه گرگان مجددا با سیاه نمایی در مورد عملکرد دولت گذشته ، مدیران غیر بومی را یکی از دلایل عقب ماندگی استان اعلام کرد.

اظهارات قابل تامل یک مدیر کل در نمازجمعه گرگان/ ازسیاه نمایی دولت گذشته تا رویاپردازی!

به گزارش گلستان 24، حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان سخنران پیش از نماز جمعه این هفته گرگان بود که به دلیل مناسبت روز صنعت برای تشریح وضعیت صنعت استان به این مراسم سیاسی عبادی دعوت شد.

اما سخنان قوانلو در این مراسم صبغه سیاسی ، تخریبی و سیاه نمایی علیه دولت گذشته بخود گرفت طوری که ادعای های رکود و شاخص های منفی بخش صنعت و وضعیت اسف بار آن در دولتهای گذشته مجددا تکرار شد.

از طرفی ایشان صنعتی شدن استان را به این دولت ربط داد در حالیکه اصل زیربنای ممنوعیت صنعتی بودن استانهای شمالی در زمان نخست وزیری میر حسین موسوی گذاشته شد که استانهای شمالی حق ندارند صنعتی باشند که در دولت نهم محمود احمدی نژاد طی مصوبه سفر استانی این ممنوعیت را لغو کرد.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارات گلستان

قوانلو در بخش دیگری از سخنان خود مدیران غیر بومی را یکی از دلایل عقب ماندگی استان گلستان عنوان کرد که این سخنان بیشتر جنبه ناسیونالیستی دارد ، این در حالیست که خود قوانلو تا قبل از این سمت در معدن زرشوران به عنوان یک مدیر غیر بومی در استان دیگری کار می کرد .

آیا خود آقای قوانلو این حق را به مردم آن استان می دهد که ایشان را به عنوان یک مدیر غیر بومی ، عامل عقب ماندگی استان خود بدانند و بعدها در مراسمات مختلف آن را جار بزنند؟

وانگهی سیاه نمایی علیه دولتهای گذشته برای مدیری که ادعای کار و برنامه ریزی دارد بعد از دو سال چه توجیهی دارد ؟ تبلیغات و شاخص سازی کاذب از فعالیتهای نکرده و انجام نشده ای چون منطقه آزاد تجاری ، شهرک متالورژی ، مجتمع فولاد و ... و تعریف و تمجید از این وضعیت آیا می تواند کارنامه ای مناسب برای ایشان باشد؟

نمازگزارانی که در ماه مبارک رمضان به مراسم نماز جمعه آمدند ، آیا با شنیدن اینکه هر مدیری ، مدیران گذشته خود را مسبب وضعیت اسف بار می دانند به نظام بدبین نمی شوند و این سوال را از خود نمی پرسند پس چه کسی کار کرده است ؟

و ایا اصلا نیاز هست برای نمازگزارانی که معمولا جزو عوام الناس جامعه هستند و برای بهره گیری از ثواب ماه رمضان و نماز جمعه در این مراسم شرکت کرده اند مطالب جناحی و سیاسی برجسته شود  و با دادن اطلاعات غلط ذهن آنها را مخدوش کنیم.

در واقع تمجیدهای غیرواقعی مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در مراسم روز جمعه باعث شد تا یکی از نمازگزاران در پاسخ به سخنان وی اینگونه بگوید که شما پتروشیمی با 90 هزار سهامدار و این همه پول و  با 20 درصد پیشرفت و تهیه زمین را نابود کردید ، چگونه می خواهید پروژه هایی که هنوز روی کاغذ هم عملیاتی نیستند را اجرایی کنید؟

همگان اذعان دارند نام بردن از برخی پروژه های این چنینی حکم تبلیغات را دارد وگرنه پروژه هایی در استان وجود دارند که نیمه کاره رها شدند و اگر با توجه مقامات استانی همراه شود می تواند موجب تحول استان شود که از آن دست می توان به سد نرماب و چهل و یا پروژه  انتقال آب از مازندران به گلستان را اشاره کرد که واقعا ضرورتی اجتناب ناپذیر برای استان است .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار