عدم توجه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان به رای اکثریت و استفاده از رانت برای ریاست این شورا موجی از انتقاد ها را نسبت به این شورا به وجود اورده است.

دیکتاتوری به سبک اصلاح طلبان در گلستان

به گزارش گلستان24؛دموکراسی یکی از اصول و قواعد تمامی تشکلات، در همه جای دنیا می باشد و براساس چهارچوب هایی که در جامع سیاسی  ایران و بین الملل عرف است کسانی و یا حزبی که این اصل را رعایت نکند دیکتاتور و اصول کاری وی دیکتاتوری خوانده می شود.

اصولا کسانی که به دنبال این هستند، تا اصل دموکراسی را پشت گوش بیاندازند کمتر مورد توجه مردم قرار می گیرند زیرا که درد و خواسته مردم برای انها مطرح نیست،انها به دنبال قدرت و ثروت در گروی مسئولیتی که به انها متحول می شود هستند.

اصلاح طلبان که خود را با ظاهری به اصطلاح دموکراتیک و اعتدال گرا معرفی می کنند اینبار در یک اقدامی  تعجب برانگیزنشان دادند که هیچ پایبندی به رای کلی واکثریت ندارند و فقط به دنبال این هستند که با رانت و روابط برای خود منفعت کسب کنند.

با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گلستان برای تشکیل ستاد انتخاباتی اقای روحانی دست به رای گیری زدند که در این میان اقای "سیدسبحان حسینی" با رای اکثریت ریاست ستاد انتخابات اقای روحانی را در استان کسب کرد.

بعد از این رای گیری و انتصاب اقای سید سبحان حسینی به یکباره نظر این شورای برای ریاست ستاد انتخاباتی اقای روحانی بر می گردد و اقای "سید ابراهم درازگیسو" به این سمت می رسد، در کمال دیکتاتوری کامل رای های داده شده بی اثر خوانده می شود.

گفته شده میهمنی ها که رابطه خوبی با سران اصلاحات دارند با استفاده از رانت روی اقای دراز گیسو به اتفاق نظر رسیده اند و به این گونه اقای حسینی را از این جایگاه  پس زده اند.

با رخ دادن این ناعدالتی محرض در اردوگاه اصلاح طلبان، موجی از انتقاد ها متوجه شورای سیاست گذاری این حزب در استان گلستان شد و اقای حسینی هم که از افراد شناخته شده این حزب می باشد با انتشار بیانه ای نسبت به این حرکت غیر عادلانه و غیر دموکراتیک هم حزبی های خود واکنش نشان دادو از انها انتقاد کرد.

با این کلاه برداری اصلاح طلبان در اردوگاه خودشان بنظر می رسد که دیگر مردم تمایلی برای انتخاب کاندید های این حزب نداشته باشند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار