با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

ائتلاف خدمت و آبادانی گلستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت بوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی از اقشار مختلف ملت ایران برای شرکت در مراسم بزرگداشت این روز دعوت کرد.

دعوت ائتلاف خدمت و آبادانی گلستان جهت شرکت در مراسم راهپیمایی 13 آبان

به گزارش گلستان24، ائتلاف خدمت و آبادانی گلستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت بوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی از اقشار مختلف ملت ایران برای شرکت در مراسم بزرگداشت این روز دعوت کرد.


متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی                                                               

بازتاب وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان 1358 سبب نامگذاری آن به " انقلاب دوم " از سوی امام راحل(ره) شد. انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری خائنین  فراهم نمود.                                                                                                     

13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است وتسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره)، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه عزت و آزادگی است.                                                                                                                

ضمن گرامیداشت 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان گلستان انتظار می رود همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذشتند اینبار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13آبان این روز خدایی ، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا وهم دستان او سردهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت  سال دفاع مقدس و امام شهدان  و مقام عظمای ولایت  تجدید میثاق کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار