برای کارگر ایرانی(5)

کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه‌ی کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و «تقویت و رونق تولید داخلی» است

کلید حل مشکلات در لوزان، نیویورک یا ژنو نیست!

به گزارش گلستان 24،تولیدملی نماد پیشرفت یک جامعه است. کارگری که دلسوزانه به وظایفش عمل می کند اقتصاد یک کشور را یاری می کند. اگر تولیدکنندگان داخلی دلسوز باشند و به فکر رشد کیفیو تنوع محصولاتشان باشند، قطعاً و یقیناً تمایل مردم برای خرید اجناسشات بالا می رود و اقتصاد کشور بهبود می یابد. و هم طرز تفکر جامعه جهانی به تولیدات ایرانی بهتر خواهد شد. مطمئناً اینگونه کمتر شاهد اخراج و بیکاری کارگران زحمت کش ایران مان هستیم.

بیانات مهم امام خامنه ای درباره کارگر ایرانی:

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با تبیین وظایف مسئولان، دستگاه‌ها و عناصر مختلف مرتبط با تولید داخلی و تأکید بر مبارزه‌ی واقعی با فساد و قاچاق، خاطرنشان کردند: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه‌ی کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و «تقویت و رونق تولید داخلی» است

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی، با تبریک میلاد امیرمؤمنان و حضرت جواد الائمه علیه‌السلام هدف از دیدار با کارگران را تجلیل از «کار و کارگر» و برجسته‌تر شدن ارزش کار در ذهن مسئولان و جامعه خواندند و افزودند: بوسه پیامبر بر دست کارگر، یک تعارف نیست بلکه تعلیم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مشکلات موجود در حوزه‌های کارگری، نظیر اخراج کارگران، بیکاری، تعویق‌ها و مشکلات معیشتی تأکید کردند: این مشکلات با حرف حل نمی‌شود بلکه اقدام و ابتکار می‌طلبد.
ایشان تقویت تولید داخلی را ستون فقرات «حل مشکلات کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی» برشمردند و افزودند: برخی می‌گویند در شرایط تحریم و فشار، رونق تولید داخلی امکان‌پذیر نیست، بدون شک تحریم‌های ظالمانه در بروز مشکلات تأثیر داشته است اما تحریم‌ و فشار، بدون تردید نمی‌تواند جلوی «تلاش عمومی، سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده» را برای رونق تولید داخلی بگیرد.  

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار