جدایی مهران شاهین‌طبع، سرمربی موفق ۲ فصل اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان از این تیم قطعی شده و هیئت مدیره این تیم به دنبال رایزنی با گزینه‌های داخلی و خارجی برای سرمربیگری این تیم در لیگ امسال است.

توضیحات باشگاه شهرداری گرگان درباره جدایی "شاهین‌طبع"/ گزینه‌های هدایت قهرمان لیگ معرفی می‌شوند

به گزارش گلستان24، تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از سال‌ها حضور در مسابقات لیگ برتر، با تکیه بر بازیکنان جوان، ملی پوش و دو بازیکن خارجی و البته کادر فنی با دانش و در رأس آن سرمربی موفقی به نام مهران شاهین طبع توانست جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال کشور را به قلعه عقاب‌ها بیاورد.

شاهین طبع در دو فصل اخیر هدایت تیم شهرداری گرگان را برعهده داشت و با اضافه کردن چند بازیکن ملی پوش به ترکیب این تیم، توانست حضور موفق و درخشانی را در این تیم داشته باشد.

در فصل نخست حضور مهران شاهین طبع در گرگان، تیم بسکتبال این شهر صدرنشین لیگ برتر بود و بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش گذاشته بود اما شیوع کرونا سبب ناتمام ماندن لیگ شد و علی‌رغم همه پیگیری‌هایی که مسئولان تیم، شهردار گرگان و حتی استاندار و نمایندگان استان در مجلس انجام دادند، فدراسیون بسکتبال بازی‌های لیگ را نیمه تمام گذاشت و از معرفی تیم قهرمان هم خودداری کرد. این در حالی است که در رشته‌های ورزشی دیگر، هرچند ادامه مسابقات برگزار نشد اما طبق جدول رده بندی تیم‌های اول تا سوم مشخص شدند.

این تصمیم فدراسیون بسکتبال هرچند سبب دلخوری و اعتراض تیم و هواداران آن شده بود اما آنان را برای کسب عنوان قهرمانی در سال بعد از آن مصمم‌تر کرد و هواداران پایتخت بسکتبال ایران، هرچند به علت شیوع کرونا نتوانستند از نزدیک نظاره‌گر بازی‌های تیم خود باشند اما در فضای مجازی از هر فرصتی برای حمایت از این تیم استفاده کردند و در نهایت شاهین طبع و شاگردانش، این هواداران را پس از 50 سال به آرزوی‌یشان رساندند.

حالا گرگان نماینده ایران در مسابقات آسیایی خواهد بود و باید خود را برای حضور در این رقابت‌های سخت و نفس گیر آماده کند. بسیاری از هواداران این تیم منتظر بستن قرارداد جدید با شاهین طبع و بازیکنان بودند که در روزهای اخیر در صفحات هوادارای تیم بسکتبال شهرداری گرگان، خبرهایی مبنی بر جدایی مهران شاهین طبع، سرمربی بادانش و موفق این تیم مطرح شد. موضوعی که البته نگرانی هواداران بسکتبال را به همراه داشته است هرچند مسئولان تیم شهرداری گرگان قول دادند تا جایگزین خوبی برای شاهین طبع پیدا کنند. ضمن اینکه دلیل علت جدایی شاهین طبع از تیم گرگان، دوری از خانواده و بیماری مادر و لزوم نگهداری از وی، مطرح شده است.

آرش فولادیان، سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با تأیید خبر جدایی مهران شاهین طبع از این تیم اظهار داشت: با شروع فصل نقل و انتقالات همه تیم‌ها به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای رقابت‌های پیش رو هستند و تیم شهرداری گرگان هم از این قاعده مستثنی نیست. ضمن اینکه با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی، باید تیم به گونه‌ای بسته شود که بتوانیم از بسکتبال ایران دفاع کنیم.

وی افزود: مسئولان تیم هم تدارک لازم را برای آماده کردن تیم برای حضوری شایسته در مسابقات آسیایی و دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر، اندیشیده‌اند. در این بین به رغم همه تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که با مهران شاهین طبع، مربی موفق دو فصل اخیر تیم شهرداری گرگان، صورت گرفت، نتوانستیم برای فصل جدید از حضور وی در تیم شهرداری گرگان بهره بگیریم.

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان درباره علت عدم تمدید قرارداد سرمربی‌گری تیم از سوی شاهین طبع گفت: اعضای هیئت مدیره تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با این سرمربی داشتند اما وی به علت موضوعات شخصی مثل دوری دوساله از خانواده، بیماری مادر و مراقبت از ایشان ترجیح داد که از تیم جدا شود.

فولادیان با اشاره به نگرانی هواداران بسکتبال گرگان خاطرنشان کرد: با حمایت‌های شهردار گرگان به عنوان مدیرعامل تیم برای حضور پر صلابت در قابت‌های فصل آینده، مذاکراتی را با برخی از سرمربی‌های داخلی و گزینه‌های خارجی خواهیم داشت. ضمن اینکه با بستن قرارداد با کادرفنی و بازیکنان هم در دست اقدام قرار دارد.

وی به هواداران گرگانی تیم بسکتبال شهرداری این اطمینان خاطر را داد که مسئولان باشگاه، همه تلاش خود را برای جذب سرمربی با دانش و دارای یک کارنامه موفق برای فصل آینده انجام خواهند داد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار