اعلام پایان فعالیت مصلحت توپاری در آق قلا :

گروه ماصلاحات توپاری آق قلا در آستانه برگزاری انتخابات ۷ اسفند ضمن اعلام بی طرفی ؛ پایان کار این گروه را اعلام کرد.

گروه ماصلاحات توپاری در آق قلا اعلام کرد از امانزاده و رادمهر حمایت می کند

 به گزارش گلستان24،  در بیانیه این گروه که صبح امروز منتشر شده است آمده است:

« بسمه تعالی »

میزان رای ملت است . ( امام خمینی ره)

بیانیه ستاد ماصلاحات توپاری

فراخوان مشارکت ۹۰ درصدی ؛ بیشترین همدلی و اتحاد و استفاده از حداکثر ظرفیت رای دهی

 

با نزدیک شدن روزمیثاق مجدد با نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی انتخابات مجلس در ۷ اسفند ۹۴ ستاد ماصلاحات توپاری آق قلا ، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حداکثر مشارکت و نیز سال اتحاد و همدلی ، مردم شریف شهرستان آق قلا را به مشارکت ۹۰ درصدی و بیشترین همدلی و همزبانی در روز ۷ اسفند فرا میخواند .

ستاد ماصلاحات توپاری آق قلا ، ضمن شکرگزاری امنیت و مردمسالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ، برخود لازم می داند از استقبال فزاینده مردم شریف در برگزاری انتخابات و برخورد بزرگمنشانه نامزدهای محترم ، استاد محترم دانشگاه ، برادر عزیز دکتر منصور گرکز ، جوان مدبر برادر پرویز ماهری و خانم آناهیتا مهشیدی که مستقلا و بنا به تصمیم و تدبیر شخصی برای بازدمیدن روح گذشت نسبت به دیگران ، از عرصه کاندیداتوری کنار کشیدند تشکر و قدردانی نماید.

 

تعطیلی ستاد برای جلوگیری از ایجاد شبهه گرایش به کاندیدایی خاص

اینک که روز انتخابات نزدیک می شود ستاد ماصلاحات توپاری برای آزاد سازی انرژی اعضای ستاد خود ، جهت ایفاء نقش جدی و اجرایی در برگزاری باشکوه انتخابات و نیز جلوگیری از ایجاد شبهه گرایش به کاندیدایی خاص تمامی فعالیت های اجرایی ستاد را تا معلوم شدن نتایج مرحله اول انتخابات تعطیل می نماید .

و فقط سه نفر از اعضای اصلی صرفا جهت اداره مسائل احتمالی باقی می مانند و بقیه عزیزان ستاد ماصلاحات توپاری با انتخاب شخصی خود با تمامی قوا و انرژی در خدمت برگزاری باشکوه انتخابات خواهند بود.

استفاده از 2 حق رای برای 2 کاندیدای باقی مانده ترکمن

همچنین ستاد ماصلاحات توپاری آق قلا اعلام می نماید با عنایت به اینکه یکی از ساز و کارهای مطروحه یعنی اتحاد نامزدها با بزرگواری و تصمیم شخصی نامزدهای محترم عملا اتفاق افتاده و فقط دو نفر از نامزدهای بومی یعنی آقایان امانزاده و رادمهر درعرصه باقی مانده اند و با داشتن دو حق رای ، برگزاری مجمع معتمدین شهر و روستا موضوعیت خود را در این مرحله از دست داده و امیدواریم از ظرفیت دو رای بهره برداری لازم صورت گیرد .

و ضمن عذرخواهی از فعالین اجتماعی ، انتخاباتی ، اعضای شوراهای اسلامی ، مردم شریف شهر و روستا اعلام می نماید که مجمع معتمدین برگزار نخواهد شد.

در خاتمه ستاد ماصلاحات توپاری آق قلا ، ضمن طلب پوزش بابت قصور و اشتباهات احتمالی خود و قدردانی از استقبال گرم مردم شریف شهر و روستا ، روحانیون محترم ، علماء ، جوانان ، دانشجویان ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و نیز تشکر از اعضای ستاد ماصلاحات توپاری که شبانه روز خالصانه برای دمیدن روح گذشت و اتحاد تلاش کردند از آنان دعوت می نماید که با مشارکت گسترده بالای ۹۰ درصد و بیشترین همدلی و اتحاد ، از حداکثر ظرفیت رای دهی استفاده لازم را بنمایند.

با احترام

ستاد ماصلاحات توپاری آق قلا
۹۴٫۱۲٫۱

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار