به نظر می رسد که گن های لاغری( shapewear) یکی از بهترین اختراعاتی باشد که برای پوشاندن برآمدگی های شکم کاربرد دارد.

خانم ها به این دلایل لباس تنگ نپوشید
به گزارش گلستان 24، در حال حاضر ما با تولید پوشاک های صاف در حال آسیب رساندن به بدن خود هستیم. این موارد نه تنها دردناک بوده بلکه باعث فشرده شدن اندام های بدن می گردد. اغلب افراد برای زیباتر جلوه دادن خود، سختی و درد زیادی را متحمل می شوند.


تراکم ارگانهای بدن

لباس های تنگ باعث فشردگی روده و معده می گردد که می تواند رفلکس اسید و سوزش سر دل را بدتر کند. گفتنی است که این لباس ها دستگاه گوارش را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، چرا که مواد غذایی در آن در حرکت بوده و زمانی که به مدت طولانی پوشیده شوند ممکن است فعالیت دستگاه گوارش از حرکت بایستد.پوشیدن لباس های تنگ بعد از خوردن یک وعده غذایی سنگین باعث بروز مشکلاتی چون درد و نفخ شکم می گردد.


تراکم روده

افرادی که درگیر اختلالات روده چون سندرم روده تحریک پذیر هستند، بایستی لباس های تنگ را با احتیاط مصرف کنند. افزایش فشار داخل شکم در افرادی که ضعف روده دارند، بی اختیاری را تحریک می کند.



انسداد تنفس

از دیگر مشکلات پوشیدن لباس های تنگ می توان به تنفس های کم عمق اشاره کرد. زمانی که شما استنشاق می کنید، دیافراگم انبساط می یابد که این لباس ها از این اتفاق جلوگیری می کند.


سوزش، بی حسی، درد پاها و لخته شدن خون

نشستن با لباس های تنگ و گن های لاغری می تواند باعث درد ران ها شود، چرا که عصب محیطی در این وضعیت فشرده می گردد و منجر به سوزش، بی حسی و درد پاها می گردد.این وضعیت مانند این است که اطراف ران خود را با نوارهای لاستیکی ببندید، این عمل باعث کاهش جریان خون و لخته شدن آن می گردد.


ایجاد عفونت

لباس های تنگ رطوبت را به دام انداخته و باعث شایع ترین عفونت فولیکولیت می شود. فولیکولیت به راحتی می تواند با آنتی باکتریال طبیعی درمان گردد. اما اگر از آنتی بیوتیک ها استفاده می کنید، عفونت های مکرر ممکن است در برابر آنتی بیوتیک ها مقاومت کنند که در این حالت درمان سخت تر می گردد. این خطر در افراد مبتلا به اضافه وزن، دیابت و کسانی که تعریق بالا دارند بیشتر است.
 

ارسال نظر

آخرین اخبار