سردار سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی خون جوانان ایرانی به جوش آمده است، گفت: این خونهای به جوش آمده جوانان و ارواح طیبه شهدا، امت را از سازش با ظالمان و مستکبران خارج کرده است.

پایان فصل سازش/خون جوانان منطقه به جوش آمده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار سرلشکر «سید یحیی رحیمصفوی» در اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان امام(ره) که برای محکومیت اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس جوانان ایران اسلامی و عراق و سایر کشورهای محور مقاومت راه آنان را ادامه خواهند داد.

 

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی خون جوانان ایرانی به جوش آمده است، اظهار داشت: این خونهای به جوش آمده جوانان و ارواح طیبه شهدا، امت را از سازش با ظالمان و مستکبران خارج کرده است.

 

وی با تأکید بر اینکه این عزای عمومی برای ایران نیست بلکه تمام منطقه داغدار و عزدار هستند، افزود: ترور فرماندهان نظامی دو کشور ایران و عراق خارج از قوانین بین المللی صورت گرفته است و در خود آمریکا هم چنین حرکت ددمنشانه ای مخالفان بسیار زیادی دارد.

 

سرلشکر صفوی با بیان اینکه چندین هزار نیروی آمریکایی از ترس نیروهای مقاومت در لانه های خود فرورفته اند، تصریح کرد: این ترسی  که نیروهای آمریکایی از انتقام سخت دارند موجبات شکست و نابودی آنها در منطقه را فراهم می سازد.

 

وی به ابعاد شخصیتی سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: حاج قاسم همرزم رزمندگان و فرماندهان بزرگ اصفهانی همچون کاظمی و خرازی بوده است و همیشه بر مزار این شهیدان در گلستان شهدای همیشه جاوید اصفهان حاضر می شد.

 

مشاور عالی مقام معظم رهبری با تأکید بر تفکر قرآنی و اسلامی حاج قاسم گفت: او هیچگاه پس از جنگ تحمیلی استراحت نکرد و از حرم حضرت زینب(س) دفاع کرد و بسیج را در کشورهای منطقه رواج داد.

 

وی به اقدامات ناجوانمردانه داعش در طی سالهای اخیر در منطقه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این سلیمانی بود که در مقابل این گروه خطرناک که انسان را زنده زنده به آتش می کشیدند، ایستاد و آنها را از منطقه خارج کرد.

 

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون رئیس جمهوری به ناپاکی و خباثت ترامپ نداشته است، گفت: آمریکا و رئیس جمهور خبیث آنها بدانند که ملت ما شجاع هستند.

 

وی به جنایت های آمریکا در منطقه و دستور حمله به مردم بی گناه یمن اشاره کرد و افزود: آیا ایران در مسائل منطقه دخالت می کند یا آمریکا که فرمان جنگ صادر می کند؟ ملت و رهبر ایران برای کمک به مردم مظلوم منطقه رفته اند و دمار از روزگار استکبار در خواهند آورد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار