گرگانی ها برای شهدا گل کاشتند

صبح امروز پیکر مطهر 3 آلاله خوشنام برا فراز دستان پرمهر مردم شهیدپرور و ولایی گرگان از مقابل معراج الشهدای سپاه شهرستان تا چهارراه امامزاده تشییع شدند و پس از ان یکی از شهدا در دانشکده دخترانه مائده گرگان به خاک سپرده شد.

بوی چادر خاکی زهرا(س) در خیابان های گرگان+تصاویر

به گزارش گلستان24، باز عطر شهید و بوی چادر خاکی یک بانو فضای گرگان را عطرآگین کرد، قرار بود پیکر سه شهید گمنامی که سهم گرگان بودند ساعت 8:30 صبح بر دست عاشقان ولایی از معراج الشهدای سپاه گرگان تشییع شوند، اما مردم پیش از این ساعت فضای معراج الشهدا را پر کرده بودند و منتظر بودند تا افتخار بالا بردن تابوت به قدر دست زدنی و یا مشایعت کردنی نصیب آنان شود.

هنوز نه مداح مداحی کرده بود نه سخنی بر زبان رانده شده بود که اشک بر گونه های همه می غلطید، انگار این اشک نه از مغز فرمان می گرفت و نه از نخاع! یک بازخورد غیرارادی بود، باور کنید پای کسی در میان بود یا شاید هم چادر کسی...

چه قرابتی بین این لاله های خوشنام با مادر سادات وجود دارد که مانند فاطمه زهرا(س) نام آشنا هستند و بی نشان! چه قرابتی است که ایام فاطمیه میهمان ما می شوند و چه پیوندی است که شهید گمنام تدفین شده در دانشکده مائده درست مانند مادر سادات 18 ساله است...

قرابتشان هویداتر می شود وقتی از دو شهید گمنام سهم سرخنکلاته و ممانعت عده ای قلیل برای تدفین شهدا سخن به میان بیاید، اما اینها نمی دانند آسمانی ها اگر سهم خاک می شوند برای ما خاکیان است که مبادا زمین گیر شویم..

leila 20

tashei 3

tashei 5

tashei 7

tashei 9

tashei 10

tashei 11

tashei 12

tashei 13

tashei 16

tashei 20

tashei 25

tashei 32

tashei 33

tashei 38

tashei 39

tashei 40

tashei 45

tashei 47

tashei 51

tashei 52

tashei 53

tasei60

leila 22

leila 25

گفتنی است پیکر دو شهید بزرگوار دیگر ساعت 16 امروز مورد  استقبال مردم شهیدپرور سرخنکلاته قرار می گیرند.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار