روایت‌فتح چهار کتاب جدید منتشر کرد

کتاب «بچه ها دیرتون نشه!» خاطرات شهید مهدی رضایی‌مجد از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شد.

از خاطرات کاپیتانِ شهید تیم‌ملی تا 100 خاطره از شهید محمودوند

به گزارش گلستان24، انتشارات روایت فتح خبرهایی از چهار عنوان کتابش را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

*«بچه‌ها دیرتون نشه!» منتشر شد

انتشارات روایت فتح خاطرات و سرگذشت شهید مهدی رضایی‌مجد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران، به قلم سیدمیثم موسویان را منتشر کرد.

کتاب «بچه‌ها دیرتون نشه!» یازدهمین کتاب از مجموعه ازچشم‌های  انتشارات روایت فتح است که به روایت زندگی شهید مهدی رضایی مجد از چشم دوستان و خانواده وی می‌پردازد.

گفتنی است شهید رضایی مجد در سال‌های 61 و 62 به همراه تیم ملی جوانان به ترتیب در رقابت‌های جام پادشاهی بنگلادش و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در نپال شرکت داشت و موفق شد برای تیم ملی جوانان در مجموع 15 گل به ثمر برساند.

این شهید والامقام در تیم‌های فوتبال نوجوانان آذر تهران، جوانان و بزرگسالان اکباتان و تهران جوان عضویت داشت و در سال 65 به تمرینات تیم پرسپولیس دعوت شد ولی او با حضور در سپاهیان حضرت محمد (ص) ‌برای چهارمین بار راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد تا اینکه در دهم اسفند ماه 1365 در عملیات تکمیلی کربلای 5 در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

بر اساس این گزارش کتاب «بچه‌ها دیرتون نشه!» با قیمت 8500 تومان در 1100 نسخه توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد.

*کتاب دوازدهم «از چشم‌ها» راهی بازار کتاب شد

دوازدهمین کتاب از مجموعه از چشم‌های روایت فتح زندگی و خاطرات شهید حسن طاهرنژاد را از دید 10 نفر از همرزمان و خانواده‌اش روایت می‌کند. لیلا خجسته‌راد نویسنده این کتاب است.

شهید طاهرنژاد سال 1358 با توجه به مسائل کردستان و ایجاد جوّ ناامن از طرف گروهک‌ها به آن منطقه عزیمت کرد و در کامیاران به‌عنوان یکی از اعضای موثر سازمان پیش‌مرگان کرد مسلمان مشغول به خدمت گردید. پس از مدتی بعد از آزادسازی دهگلان به‌عنوان مسئول سازمان پیش‌مرگان تعیین شد و مدت‌ها با همین مسئولیت در خطّه کردستان به‌سر برد. سال 1359 وارد سپاه شد و در واحد اطلاعات مشغول به فعالیت گردید. در عملیات بیت‌المقدّس از ناحیه کتف مجروح شد و او را به بیمارستان بوعلی در تهران منتقل نمودند.

پس از آمدن از جبهه مدتی به‌عنوان قائم‌مقام واحد اطلاعات پادگان توحید مشغول به انجام وظیفه بود. سپس به‌عنوان مسئول واحد اطلاعات و عضو شورای فرماندهی سپاه شهرری برگزیده شد و بعد از مدتی مجدداً با همان مسئولیت قبلی در سپاه ورامین شروع به‌کار کرد.با اصرار فراوان موفق شد تا مأموریت یک ساله به منطقه کردستان را بگیرد. بعد ازچند ماه به عنوان مسئول واحد اطلاعات و عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) برگزیده شد و به گفته برادران قرارگاه می‌توان او را شهید بروجردی دوم نامید. سرانجام در عملیات پاک‌سازی یکی از روستاهای آذربایجان غربی درسی و یکم خرداد ماه سال 1363مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش کتاب «آخرین باری که زود رسید» با قیمت 9500 تومان در 1100 نسخه توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد.

*«جامانده» به خط پایان رسید

انتشارات روایت فتح روایت شهدا و رزمندگان گردان عمار را در کتاب «جامانده» منتشر کرد. روایت علی اصغر منتظری ازشهدا و رزمندگان مسجد جعفری محله نبرد (گردان عمار) در کتابی با نام «جامانده» توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد.

فریده شجاعی نویسنده این کتاب است. ‏بر اساس این گزارش جامانده با قیمت 10000 تومان و با تیراژ 1100 نسخه روی پیش خوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت.

*انتشار100 خاطره کوتاه از شهید علی محمودوند

یادگاران30، شامل 100 خاطره کوتاه از شهید علی محمودوند به قلم افروز مهدیان، توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد. خاطراتی کوتاه از زندگی شهید علی محمودوند، فرمانده دلیر گروه تفحص لشکر27 محمدرسول‌الله(ص) در قالب مجموعه یادگاران انتشارات روایت فتح خواندنی شد.

در یکی از خاطرات این کتاب می‌خوانیم:

سال 78، خیابان مولوی، دربه‎در دنبال یک جگرکی قدیمی می‌گشت. همه‎چیز عوض شده بود. از مغازه‌ها پرس‌وجو کرد. چند روزی رفت و آمد تا بالاخره پیدایش کرد. در خانه‌شان را زد. پیرمردجگر فروش آمد بیرون. علی خودش را معرفی کرد و پرسید «چهار سیخ جگر چقدر می‌شود؟» پیرمرد همین‌طور نگاهش می‌کرد. علی ادامه داد «بچه بودم، ابتدایی. شاید هم کمتر. آمدم جگرکی شما. چندسیخ جگر خوردم. پولش را ندادم و فرار کردم.» پیرمرد بهتش زده‌بود. گفت «خب.» علی کیف پولش را گرفت جلوی پیرمرد. سرش را انداخت پایین و گفت «حلال کنید. هرچقدر می‌خواهید بردارید.» پیرمرد یک دویست تومنی برداشت و گفت «نوش جانت پسرم. این را برمی‌دارم فقط برای یادگاری، تا یادم نرود حق دیگران را ضایع نکنم.» پول را گذاشت زیر شیشه میزش و زیر لب ‌گفت «هنوز هم باورم نمی‌شود این همه دنبالم گشتی فقط برای همین؟»

بر اساس این گزارش کتاب یادگاران30، با قیمت 5500 تومان و با شمارگان 1100 نسخه توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد.

منبع: آرتنا

ارسال نظر

آخرین اخبار