اعتراضات گسترده مردم و خانواده های شهدا به مدیر ارشاد

مدیر پرحاشیه ارشاد که ید طولایی در توهین و بی احترامی دارد این بارهم به جای دلجویی از پدران و مادران شهدا، با سخنانی افراطی و بی احترامی کامل، منتقدان( بخوانیدخانواده های شهدا و هنرمندان) را متهم به دروغ گویی کرد و گفت این افراد بیکار هستند و حق اظهار نظر ندارند!!

حمله گازانبری مدیر ارشاد استان به خانواده های شهدا و هنرمندان/ مدیر ارشاد از توهین کنندگان به شهدا حمایت قاطع کرد!!

به گزارش گلستان24 ، بعد از اکران یک تئاتر با محتوایی غیراخلاقی و مبتذل همراه با توهین به شهدا در استان لرستان که با اعتراض گسترده مردم و خانواده شهدا و هنرمندان همراه شد مدیر ارشاد لرستان در سخنانی عجیب تمام قد از این تئاتر توهین کننده به شهدا دفاع کرد و و به منتقدین(هنرمندان، خانواده های شهدا و مردم) حمله ور شد.

12

⚠️مدیر پرحاشیه ارشاد لرستان که ید طولایی در توهین و بی احترامی دارد به جای دلجویی از پدران و مادران شهدا، با سخنانی افراطی و بی احترامی کامل منتقدان(خانواده های شهدا و هنرمندان) را متهم به دروغ گویی کرد و گفت این افراد بیکار هستند و حق اظهار نظر ندارند!!

در حالی مدیر افراطی ارشاد لرستان از توهین به شهدا دفاع کرد که کارگردان این تئاتر خطای خود را پیش از این پذیرفته بود!!

مدیر پرحاشیه و غیرمتخصص ارشاد لرستان به جای پذیرفتن خطای مجموعه خود سعی کرد موضوع توهین به شهدا را سیاسی کند ولی این ترفند وی هم ناکام ماند و با اعتراض گروه های مختلف سیاسی در فضای مجازی مواجه شد تا بفهمد که مردم لرستان اعم از اصلاح طلبان و اصول گرایان و هر گرایش فکری، شهدا و ارزش ها را خط قرمز خود می دانند.

تئاترمورد حمایت مدیر افراطی ارشاد لرستان روایت کثیف ترین داستان و دیالوگ ممکن برای یک نمایش بود؛ قصه تئاتر ساختارشکنانه، در توهینی آشکار به ساحت مقدس شهدا، روایتگر سه بسیجی شهید بود که در جبهه به دنبال ارضای قوت شهوت هستند و بوالهوسی آنان به قدری فزونی گرفته که دست به شوخی های جنسی، بیان کثیف ترین دیالوگ های و پست ترین حرکات ممکن می زنند!

منبع : لرستان خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار