اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر استان گلستان ساعاتی پیش در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد.

اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گلستان برگزار شد
اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر استان گلستان ساعاتی پیش در تالار فخرالدین  اسعدگرگانی برگزار شد.
 
به گزارش گلستان 24: آئین اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گلستان شامگاه چهارشنبه 29 بهمن ماه با حضور 16 گروه موسیقی(آیینی اقوام- صحنه ای و پاپ) و اجرای کنسرت موسیقی پاپ(پارسیان) به سرپرستی هادی بایاری به پایان رسید.
 
آغاز مراسم با اجرای اذان مغرب و عشا توسط استاد محمدعلی محمدی نژاد شروع شد.پس از اذان مجری محترم مراسم ضمن خوش آمدگویی به همه هنرمندان و حاضرین در سالن از حجت الاسلام والمسلمین فضلیت(مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان)درخواست کرد تا در جایگاه حاضر شوند و سخنرانی نمایند.
 
حجت الاسلام فضلیت در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از دست اندرکاران این جشنواره به اهمیت و تاثیرات اینگونه جشنواره ها،مخصوصا جشنواره موسیقی در استان به ایراد سخن پرداختند.
وی در قسمتی از سخنان خود با اشاره به نقل از استاد مرحوم صفوت (استاد موسیقی کشور) گفت: تهاجم فرهنگی پر زوری از راه رسیده است و خلع موسیقیایی نابود کننده ای هم در راه است. لذا در این رابطه سه گروه موسیقی دانان اصیل ایرانی،آهنگسازان دانا و متعهد در جهت ساختن موسیقی نوین و مقامات ذی صلاح وظیفه دارندتا به جامعه موسیقی کشور کمک نمایند.
 
در ادامه مراسم  از پیشکسوتان عرصه موسیقی استان  از جمله حسین کاظمیان، مهدی ملک حسینی، بهمن خداپناهی، حسین صفایی، محمدرضا محمدی، دردی محمد اسماعیل زاده، منوچهر صادقیان و دیگر بزرگان موسیقی استان تجلیل شد.
تقدیر از حامیان سی امین جشنواره موسیقی فجر، تقدیر از گروه انتظامات، و تقدیر از موذنان و دعوت و تقدیر از سرپرستان و گروه های شرکت کننده،از مهمترین برنامه هایی بود که در آیین اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر- گلستان از سوی انجمن موسیقی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اجرا شد.
این  مراسم با اجرای گروه موسیقی"پارسیان" به سرپرستی هادی بایاری( از گرگان) به پایان رسید.
یادآور میشود جناب آقای قلیش لی مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظر

آخرین اخبار