مهدی بیگی ضمن تشریح برنامه های کانون های مساجد استان:

مهدی بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، در خصوص برنامه های این کانون جهت تقویت و مصونیت بخشی کانون های شهرستان های تابعه استان در برابر نفوذ و نفود فکری فرقه های انحرافی گفت: کانون های فرهنگی مساجد در سطح استان، موظفند در چهارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرع مقدس فعالیت داشته باشند. اگر کسی برخلاف قانون و مقررات نظام عمل کند یقینا با آن ها برخورد می شود

با کانون های تبلیغ کننده فرقه های انحرافی برخورد می کنیم

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان در ابتدای مصاحبه با گلستان24، در خصوص سطوح مدیریتی این حوزه بیان داشت: سطوح مدیریت در کارهای فرهنگی کانون ها در دو سطح است. اول در سطح کانونی و دیگری در سطح دبیرخانه کانون مساجد.

وی در ادامه  افزود: بعضی از برنامه های ما متمرکز در دبیرخانه است که در کل استان کار می شود و در راستای آن خود کانون ها نیز در سطح محله و شهرستانی یا استانی مدیریت مستقلی دارند و در حال فعالیت هستند.

بیگی با بیان این که  تعدادی از 500 کانون فعال در سطح استان، برنامه های ملی خوبی دارند، گفت: آن ها در خصوص آگاهی نسبت به فرقه های انحرافی کار می کنند و با تولید کلیپ در موضوعات مختلف در جشنواره طنین به طور مستقیم و غیر مستقیم به مسئله فرقه های انحرافی می پردازند.

 

مهدی بیگی شیرازی کانون های فرهنگی مساجد

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان در ادامه گفت: کانون های مساجد نیز خط رهبر انقلاب و فرمایشات امام (ره) را در سیاست های خود اعمال می کنند. اجرای فعالیت ها با این سیاست خود، نوعی پیشگیری از نفوذ فرقه های انحرافی است که خود کانون ها انجام می دهند.برخی از کانون ها هم به چنین موضوعی به طور مستقیم نمی پردازند. زیرا خود پرداختن مستقیم به این امر نیز خود یک شبهه افکنی است. اما جایی که بیم ظهور و بروز چنین فرقه های می رود، خود کانون های این فعالیت را انجام می دهند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان در خصوص خبر مربوط به  تبلیغ سید صادق شیرازی رئیس فرقه شیرازی ها در لینک رسمی یکی از کانوهای فرهنگی شهرستان مینودشت بعنوان مرجع تقلید تاکید کرد: کانون های فرهنگی مساجد در سطح استان، موظفند در چهارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرع مقدس فعالیت داشته باشند. اگر کسی برخلاف قانون و مقررات نظام عمل کند یقینا با آن ها برخورد می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار