در نخستین مسابقه تلویزیونی زمانی برای خندیدن، علی غریب از شهرستان کردکوی استان گلستان موفق شد با کسب 39 امتیاز به عنوان نفر برتر این مسابقه دست یابد.

علی غریب هنرمندِ سرزمین گلستانمان خوش درخشید+یادداشت

علی غریب از کردکوی نفر برتر مسابقه تلویزیونی زمانی برای خندیدن شد

به گزارش گلستان24، در نخستین مسابقه تلویزیونی زمانی برای خندیدن، علی غریب از شهرستان کردکوی استان گلستان موفق شد با کسب 39 امتیاز به عنوان نفر برتر این مسابقه دست یابد.

علی غریب

 مسابقه زمانی برای خندیدن نخستین دوره این مسابقه بود که از شبکه سوم سیما با موضوع مسابقه بین جوانان علاقه‌مند به اجراهای زنده طنز برگزار شد.

علی غریب یکی از شرکت‌کنندگانی بود که از شهرستان کردکوی استان گلستان در این مسابقه شرکت کرد و به مرحله فینال رسید که پس از اجرای خود در مرحله پایانی از بین پنج شرکت کننده راه‌یافته به فینال این مسابقه توانست با کسب 39 امتیاز از مجموع 40 امتیاز ممکن، به عنوان نفر اول این مسابقه معرفی شود و مهدی صفوی‌زاده از یزد نیز به عنوان نفر دوم مسابقه زمانی برای خندیدن انتخاب شد.

 

پیام پدر سیمای گلستان به علی غریب:

علی غریب

یاد داشتی به هنرمندی غریب و قریب هنرمند..

فرهیخته گرامی جناب آقای غریب:

بر خود فرض می دانم به عنوان یک همشهری که شاید به اندازه انگشتدانه ای در اقیانوس هنر غور کرده ام از شما که با هنرمندی تمام به گذشته هنر شهرم کرد کوی اعتلا بخشیده ای تشکر نمایم .

کار شما در معرفی شهر غریبم آنقدر موثر بود که همپای حضور قهرمانان در عرصه های ملی است.

شما قهرمان فرهنگی شهرم هستید به شما می بالم.

امید وارم مسئولین شهرم قدر شما را بدانند. برایت بهترینها را آرزو دارم.

فراموش نکنیم شهرت همان قدر که خوب می نماید می تواند دشمن باشد اگر ظرف لازم را در خود بوجود نیاورده باشیم .

جا دارد به همین بهانه یادی بکنیم از همه هنرمندان پیشکسوت شهرمان بخصوص مرحوم فرج اله زاهدی راد و استاد هادی نامور....مجددا برایت سربلندی آرزو دارم .  

برادر شما حبیب اله مازندرانی

گلستان 24 برای هنرمند جوان شهرمان آرزوی سربلندی و تندرستی دارد.

به امید کسب موفقیت های بیشتر...

ارسال نظر

آخرین اخبار